הקווים לא עובדים
-
יש לי קו וואצפ הפתיח עובד
אבל ברגע שאני לוחץ על שלוחה 1 יש שקט מלא זמן (בסוף שומעים את ההודעות) -
@מנסה-להבין12a כמה זמן אתה מחכה כדי להקשיב להודעה?
-
@m212221469 כתב בהקווים לא עובדים:
@מנסה-להבין12a כמה זמן אתה מחכה כדי להקשיב להודעה?
עכשיו עובד לי מיידית
חיכיתי בערך 30 שניות -
@מנסה-להבין12a אכן.חזר לעבוד
-
@יעקב-1 @מנסה-להבין12a @8503524 @m212221469
כן, גם אצלי זה היה כך
סוג של ממש איטי.....
ובהתחלה הבעיה הייתה רק לחלק מאזינים אבל בסוף זה היה לכולםאבל בכל אופן עכשיו זה עובד
-
@יעקב-1 לא יודע אצלי יש משהו כמו 20 ומשהו שיחות כרגע זה נראה עובד סבבה,
זה פחות מהרגיל,
אבל זה גם ערב ר״ה -
@קו-המוסיקה כתב בהקווים לא עובדים:
כמו 20 ומשהו שיחות כרגע
@קו-המוסיקה כתב בהקווים לא עובדים:
זה פחות מהרגיל
יפה!
מה יש לך קו פרטי או ציבורי? -
@פיתה ציבורי
-
@קו-המוסיקה אפשר מספר?
-
@פיתה
דבר איתי ב chaim.lifschitz@gmail.com
אני פשוט לא רוצה שיכירו אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות