כניסה למערכת רק מי שברשי"ת ומי שלא יקיש סיסמה
-
@פלמנמוני אבל אני רוצה שלוחה ראשית לא לאחד
-
@אמן
למה אתה מתכון שלוחה ראשית?
אולי אתה מתכון שיעבור לשלוחה הראשית במקום לשלוחה 1 -
@שואל-שאלה כן לזה אני מתכון
-
-
@שואל-שאלה
אבל מה לעשות למי שלא רשום -
@אמן אתה צריך בשלוחה הראשית לעשות רק שלוחת הפניה,
מי שנמצא ברשימ"ת יעבור לשלוחה אחרת שהיא תהיה השלוחה הראשית של המערכת, (למשל שלוחה 1).
ומי שלא יעבור לשלוחה אחרת (למשל 2), שהיא תהיה שלוחת מעבר לשלוחה 1, אבל לשלוחה 2 יוכלו להיכנס רק עם סיסמא. -
@חכמון @אמן
כמו בכל המקרים הללו, הפיתרון הכי טוב הוא להגדיר בשלוחה הראשית מעבר לפי מחוייג, ולהגדיר שכל מי שמתקשר למערכת יעבור לשלוחה כלשהי (90)ושם יהיה פילטר לפי רשי"ת, שמי שרשום יעבור לשלוחה ראשית, ומי שלא יעבור לשלוחה 1 שתחת שלוחה 90 (90/1) שהיא תהיה שלוחת מעבר לשלוחה הראשית, ושם תהיה הקשת הסיסמא.
כמובן שיש להגדיר בשלוחה הראשית מעבר פעם אחת בשיחה.
זה חוסך את כל הבעיה של שינוי התפריט הראשי.
בהצלחה. -
@אA להגדיר מעבר לפי מחויג זה אי פי אי לא אז צריך להגדיר שלוחת אי פי אי ואי אפשר להגדיר את זה לתפריט וא"כ זה לא מועיל כלום וחוץ מזה איך עושים שיעבור רק פעם אחת
-
@אמן
זה לא API
https://f2.freeivr.co.il/post/60 -
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות