• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הגדרה במערכת אחרת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    52 פוסטים 5 כותבים 1.6k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ט מנותק
      טנטפון @אA
      נערך לאחרונה על ידי

      @אA יש את המודול הזה שלי בעזרת השם אני יסדר אותו מחר יש באג קטן

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אA @טנטפון
        נערך לאחרונה על ידי אA

        @טנטפון
        אני רוצה הגדרת שלוחות כמו במערכות ההגדרות המתקדמות, איך אני יכול לעבוד עם זה?
        בינתיים גם השרת לא עובד.

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ט מנותק
          טנטפון @אA
          נערך לאחרונה על ידי

          @אA אני עכשיו מעדכן לינק חדש אזה הגדרה אתה רוצה שיהיה ניתן להגדיר

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            אA @טנטפון
            נערך לאחרונה על ידי

            @טנטפון
            אני רוצה לעשות מערכת שתגדיר הגדרות במערכות אחרות.

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ט מנותק
              טנטפון @אA
              נערך לאחרונה על ידי

              @אA יש שם מדריך אך מישתמשים בזה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אA @טנטפון
                נערך לאחרונה על ידי אA

                @טנטפון
                אני רק רוצה לדעת שזה באמת מה שאני מחפש.
                עדכנת כבר, כי זה עדיין לא עובד...

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ט מנותק
                  טנטפון @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA אמורים להיכנס לשלוחה להקיש מספר מערכת סיסמה מספר שלוחה וזה מגדיר את ההגדרה מפורט בהסבר על המודל איך לקבוע את הזה הגדרה יגדיר

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אA @טנטפון
                    נערך לאחרונה על ידי אA

                    @טנטפון
                    מטורף!!!
                    יישר כח גדול!
                    כרגע זה עדיין לא עובד?
                    ועוד שאלה, זה מוחק את ההגדרות הקודמות או רק מוסיף לקובץ ההגדרות?

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ט מנותק
                      טנטפון @אA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אA מוסיף בעיקרון

                      א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אA @טנטפון
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @טנטפון
                        מעולה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • א מנותק
                          אA @טנטפון
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @טנטפון
                          רק לידיעה, זה הקישור המתוקן?
                          אני כבר יכול להגדיר אותו?

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ט מנותק
                            טנטפון @אA
                            נערך לאחרונה על ידי טנטפון

                            @אA כן
                            הגדרת שלוחות

                            type=api
                            api_link=https:amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
                            api_add_0=text=ההגדרה
                            

                            זה אמור להראות כך אם אתם לדוגמה רוצים להגדיר את המודול של תפריט

                            type=api
                            api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
                            api_add_0=text=type=menu
                            

                            אבל אם בהגדרה הזו יש מעבר שורה לדוגמה העתקת קבצי שמע ממערכת למערכת שלי אז ההגדרות בשלוחה של ההגדרת שלוחות תיראה כך

                            type=api
                            api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
                            api_add_0=text=type=api%26api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/kvachim.php
                            

                            כלומר מה ראינו פה שבימקום מעבר שורה עושים %26
                            אבל אם יש במודול הזה צורך לקבל נתונים לדוגמה יצירת קבצי tts
                            אז שלוחה 1 תיהיה של ההגדרה הבסיסית של המודול

                            type=api
                            api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
                            api_add_0=text=type=create_tts
                            

                            כלומר להגדיר את המודול אבל אם אנחנו רוצים לשאול להגדרת השלוחה הקישו 1 להגדרת מיקום שמירת הקובץ מרוש הקישו 2 עז נעשה כך

                            type=api
                            api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php
                            api_add_0=text=create_tts_in_folder={add_1}
                            api_000=did1,,,,,Alpha,,,
                            ונעלה קובץ בשם 000 שיהיה בתוכו שעלה אנא הקישו את מספר השלוחה שיהיה מוגדר מראש עליה יעלה הקובץ
                            

                            עז מה אנו רועים פה

                            create_tts_in_folder=מספר השלוחה עליה יעלה הקובץ מרוש
                            

                            כך זה אמור להיות עז כדי לקבל מהמשתמש לאן זה יעביר שזה יהיה מוגדר מראש בשלוחה נעשה כך

                            {add_1}
                            

                            עם יש 2 שתי קבלת נתונים עז במקום השני נעשה כך

                            {add_2}
                            

                            ונוסיף כך

                            api_002=did2,,,,,Alpha,,,
                            

                            ונעלה עוד קובץ בשם 002 עם השאלה השניה וכן העלה
                            אבל אם יש קבלת נתונים של מקלדת עברית עז נעשה כך

                            api_002=did2,,,,,HebrewKeyboard,,,
                            

                            כלומר במקום Alpha עז HebrewKeyboard יש עוד אפשרויות כפי המופיע כאן

                            צילום מסך 2025-08-20 231824.png
                            ניתן לראות עוד על שליחת נתונים לשרת כאן

                            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א מנותק
                              אA @טנטפון
                              נערך לאחרונה על ידי אA

                              @טנטפון
                              תודה רבה!
                              שמתי לב לשינוי.

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אA @טנטפון
                                נערך לאחרונה על ידי אA

                                @טנטפון
                                זה לא עובד.
                                אין מענה משרת API.
                                אני לא רוצה לשגע אותך, רק לדעת שאתה מודע לעניין...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ט מנותק
                                  טנטפון @אA
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA תנסה שוב זה בעיקרון הלינק https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php כדי להריץ בדפדפן
                                  https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php?did=מספר_מערכת&pass=סיסמה&path=נתיב_שלוחה&text=הגדרות

                                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אA @טנטפון
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @טנטפון
                                    אין מענה משרת API

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אA @טנטפון
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @טנטפון
                                      גם הלינק חסום בנטפרי, מוזר.

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ט מנותק
                                        טנטפון @אA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA פתחתי את הלינק מיזמן תראה צילום

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אA @טנטפון
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @טנטפון
                                          אצלי חסום.
                                          בכל מקרה אני צריך את זה בטלפון ולא עובד לי, מוזר.

                                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ט מנותק
                                            טנטפון @אA
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אA תעלה צילום שזה חסום בנטפרי

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון