• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הודעות אישיות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    80 פוסטים 6 כותבים 3.1k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מנותק
      המומחה @y6714453
      נערך לאחרונה על ידי

      @y6714453

      @y6714453 כתב בהודעות אישיות:

      בשלוחה 0 שמוגדרת תפריט (זה האיזור האישי נכון?)
      תפתח שלוחה 1 ותגדיר בה

      אני עכשיו עושה את זה,

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה מנותק
        המומחה @המומחה
        נערך לאחרונה על ידי

        אבל כבר יש שלוחה 1 בתוך האיזור האישי - השמעת קבצים!

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          y6714453 @המומחה
          נערך לאחרונה על ידי

          @המומחה
          באיזה שלוחה אתה רוצה שהמאזין יוכל לשמוע את ההודעות האישיות שלו?
          מה הנתיב?

          א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ה מנותק
            המומחה
            נערך לאחרונה על ידי

            @אA
            עכשיו שאני מתקשר זה אומר לי:
            "יש לך 2 הודעות חדשות בשלוחה"

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              אA @y6714453
              נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אA @המומחה
                נערך לאחרונה על ידי

                @המומחה
                והם נמצאות שם?

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה מנותק
                  המומחה @y6714453
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @y6714453
                  יש לי שלוחה של השמעת קבצים - שלוחה 1
                  ואני רוצה שיוכלו ללחוץ 0 תוך כדי ההודעה ולהקליט הודעה אישית למשאיר ההודעה,
                  השלוחה של האיזור האישי בקו שלי - 0

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה מנותק
                    המומחה @אA
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אA
                    הוא לא אומר איפה, ואני לא שמעתי אותם בשום מקום!
                    אבל אני עדיין בודק,

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Y מנותק
                      y6714453
                      נערך לאחרונה על ידי y6714453

                      @המומחה
                      השלוחת השמעת קבצים לא משנה איפה היא - השאלה על ההאזנה להודעות האישיות...
                      כשמקישים 0 בתפריט הראשי אתה רוצה שמיד יהיה אפשר לשמוע את ההודעות האישיות?
                      או שיהיה תת שלוחה שיצטרכו להקיש 0 ואז 1 בשביל לשמוע?
                      @אA
                      גם לי יש שלוחה של איזור אישי (0 בתפריט הראשי) ובפנים יש שלוחה שאפשר לשמוע את ההודעות האישיות
                      דהיינו בשביל לשמוע הודעות אישיות צריך להקיש בתפריט הראשי 0/1
                      ובכל זאת זה עובד...

                      א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אA @y6714453
                        נערך לאחרונה על ידי אA

                        @y6714453
                        ידוע לך מאיפה ההודעות מושמעות משלוחה 0/1 או 0/2?

                        ה Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מנותק
                          המומחה @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אA
                          אתה שואל איך מקליטים הודעה ל0/1?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            אA @המומחה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @המומחה
                            לא, אלא מהיכן נלקחות ההשמעות בשלוחה 1

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מנותק
                              המומחה @y6714453
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @y6714453
                              מה זה עובר, מה הגדרת?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה מנותק
                                המומחה @אA
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @אA
                                אני יסביר לך:
                                יש לי בקו:
                                שלוחה 1 - השמעת קבצים
                                שלוחה 2 - הקלטות (לשלוחה 1)
                                שלוחה 0 - איזור אישי

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אA @המומחה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @המומחה
                                  אני מבין.
                                  בהקלטת הודעות אישיות למישהו אחר זה עובד בצורה שאני מגדיר הקלטה לפי מספר טלפון , וכדי שהשני ישמע את ההודעה אני מגדיר בשלוחה שבו שומעים את ההודעות.

                                  folder_play=id_record
                                  folder_to_play=/התיקייה של ההקלטות
                                  

                                  השאלה מדוע צריך לכתוב את התקייה שלההקלטות, והתשובה כי שלוחה 1 משמיע את ההודעות שנמצאות בשלוחה 2...
                                  ואז יש בעיה כי כשהגדרתי את מה ש @y6714453 אמר פשוט נפתחה תקייה חדשה בשלוחה 2 במקום להיכנס לתקייה שקיימת.
                                  בקיצור אני כנראה אמטרך להעביר את כל השמעות לשלוחה שתיפתח וזהו.

                                  יישר כח @y6714453 וגם ה @המומחה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • Y מנותק
                                    y6714453 @אA
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA @המומחה

                                    אצלי יש בתפריט הראשי
                                    שלוחה 1 השמעת קבצים רגילה שכולם שומעים הודעות
                                    שלוחה 2 הקלטה רגילה שכולם משאירים הודעות לתוך שלוחה 1
                                    שלוחה 0 ששם זה כמו איזור אישי - למשל מיקומי האזנה וכו' לכן השלוחה זו מוגדרת כתפריט
                                    ובתוך שלוחה 0 יש שלוחה 1 של הודעות אישיות שהושארו למאזין
                                    בשלוחה הזו מוגדר

                                    type=playfile
                                    folder_play=id_record
                                    

                                    למרות שבתוך השלוחה יש תתי תיקיות - בגלל שנוספה ההגדרה folder_play=id_record הוא מעביר את המאזין לקבצים שנמצאים בתוך התיקייה Phone/<המספר שלו>.

                                    כמובן שבשלוחה ההשמעת קבצים מוגדר מקש להעביר את מי ששומע את ההודעה - להשארת הודעה אישית,
                                    ומוגדר בנוסף הנתיב - איפה שהמאזין שרוצה לשמוע את ההודעות שהושארו לו
                                    ולכן הגדרתי

                                    record_for_id_folder_move=/0/1
                                    

                                    שזה אומר שמי שהשאירו לו הודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1(שזה ההודעות האישיות שבתוך האיזור האישי)

                                    זה גם אצלכם ועדיין לא עובד?

                                    א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אA @y6714453
                                      נערך לאחרונה על ידי אA

                                      @y6714453 @המומחה
                                      טוב.
                                      למעשה אני לא יודע מה קרה, אבל עכשיו עובד לי על אף שאתמול לא עבד.
                                      למעשה הגדרתי שיכנס לשלוחה 0/2/ ועובד מצויין.
                                      יישר כח ענק לשניכם!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ה מנותק
                                        המומחה @y6714453
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @y6714453

                                        @y6714453 כתב בהודעות אישיות:

                                        אצלי יש בתפריט הראשי
                                        שלוחה 1 השמעת קבצים רגילה שכולם שומעים הודעות
                                        שלוחה 2 הקלטה רגילה שכולם משאירים הודעות לתוך שלוחה 1
                                        שלוחה 0 ששם זה כמו איזור אישי - למשל מיקומי האזנה וכו' לכן השלוחה זו מוגדרת כתפריט
                                        ובתוך שלוחה 0 יש שלוחה 1 של הודעות אישיות שהושארו למאזין
                                        בשלוחה הזו מוגדר
                                        type=playfilefolder_play=id_record
                                        למרות שבתוך השלוחה יש תתי תיקיות - בגלל שנוספה ההגדרה folder_play=id_record הוא מעביר את המאזין לקבצים שנמצאים בתוך התיקייה Phone/<המספר שלו>.
                                        כמובן שבשלוחה ההשמעת קבצים מוגדר מקש להעביר את מי ששומע את ההודעה - להשארת הודעה אישית,
                                        ומוגדר בנוסף הנתיב - איפה שהמאזין שרוצה לשמוע את ההודעות שהושארו לו
                                        ולכן הגדרתי
                                        record_for_id_folder_move=/0/1

                                        שזה אומר שמי שהשאירו לו הודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1(שזה ההודעות האישיות שבתוך האיזור האישי)
                                        זה גם אצלכם ועדיין לא עובד?

                                        ההגדרות האלה זה בעצם עושה שמתי שהמאזין לוחץ 0 זה מקליט הודעה אישית למקליט ההודעה?

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • Y מנותק
                                          y6714453 @המומחה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @המומחה
                                          לא
                                          בתוך שלוחת השמעת קבצים - הרגילה (לא זה של ההודעות האישיות)
                                          תגדיר מקש להשאיר הודעה אישית למאזין
                                          ותגדיר גם איפה לשים את ההודעה הזו
                                          לדוגמא אצלי הגדרתי מקש 5 להשאיר הודעה אישית
                                          ושההודעה תהיה בשלוחה 0/1

                                          type=playfile
                                          control_play5=record_for_id
                                          record_for_id_folder_move=/0/1
                                          

                                          ובשלוחה 1 שבתוך שלוחה 0 הגדרתי

                                          type=playfile
                                          folder_play=id_record
                                          

                                          עכשיו אם מישהו רוצה להשאיר הודעה הוא מקיש 5 תוך כדי שהוא שומע הודעה שבשלוחה 1 בתפריט הראשי
                                          ובשביל לבדוק אם יש לו הודעות אישיות הוא נכנס לשלוחה אפס ("האיזור האישי") ומקיש אחד - ואז הוא שומע את ההודעה.

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ה מנותק
                                            המומחה @y6714453
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @y6714453 כתב בהודעות אישיות:

                                            type=playfilecontrol_play5=record_for_idrecord_for_id_folder_move=/0/1

                                            איך קוראים לקובץ ששם צריך להגדיר את זה?
                                            (אני שואל כי עשיתי בדיוק מה שאמרת וזה עדיין לא עובד!)

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון