הודעות אישיות
-
@y6714453
הכוונה לתקיית הPhone -
@אA
מה הבעיה בזה?
המאזין נכנס לתיקייה והוא שומע מתוך תיקייה Phone /<המספר שלו> את הקבצים שנמצאים בתוך התיקייה?
כמובן רק אם מגדירים בשלוחה שמעל זה - (דהינו שלוחה 1 שבתוך 0 - שבתוכה נמצא תיקייה Phone):type=playfile folder_play=id_record -
@y6714453
הבעיה שכשאני הגדרתי את זה זה פשוט פתח לי תקייה חדשה בתוך השלוחה.
ודרך אגב כמדומני שהוא לוקח את ההודעות משלוחה 0/2 -
@אA כתב בהודעות אישיות:
@y6714453
הבעיה שכשאני הגדרתי את זה זה פשוט פתח לי תקייה חדשה בתוך השלוחה.
ודרך אגב כמדומני שהוא לוקח את ההודעות משלוחה 0/2לא הבנתי... אני ישמח שתסביר
בכל מקרה אצלי זה עובד מצויין - מאזין שומע קובץ > משאיר הודעה אישית
והמאזין שהושארה לו ההודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1... -
@y6714453
באמת?!
לאן הגדרת שיקליט? -
@אA
בשלוחת השמעת קבצים מוגדרtype=playfile control_play5=record_for_id record_for_id_folder_move=/0/1בשלוחה 0/1 מוגדר:
type=playfile folder_play=id_recordאם אתה רוצה אני יכול להביא לך מספר מערכת וסיסיא - זה קו שפתחתי לבדיקות וכדו'.
-
@y6714453 כתב בהודעות אישיות:
בשלוחה 0 שמוגדרת תפריט (זה האיזור האישי נכון?)
תפתח שלוחה 1 ותגדיר בהאני עכשיו עושה את זה,
-
אבל כבר יש שלוחה 1 בתוך האיזור האישי - השמעת קבצים!
-
@המומחה
באיזה שלוחה אתה רוצה שהמאזין יוכל לשמוע את ההודעות האישיות שלו?
מה הנתיב? -
@אA
עכשיו שאני מתקשר זה אומר לי:
"יש לך 2 הודעות חדשות בשלוחה" -
פוסט זה נמחק! -
@המומחה
והם נמצאות שם? -
@y6714453
יש לי שלוחה של השמעת קבצים - שלוחה 1
ואני רוצה שיוכלו ללחוץ 0 תוך כדי ההודעה ולהקליט הודעה אישית למשאיר ההודעה,
השלוחה של האיזור האישי בקו שלי - 0 -
@אA
הוא לא אומר איפה, ואני לא שמעתי אותם בשום מקום!
אבל אני עדיין בודק, -
@המומחה
השלוחת השמעת קבצים לא משנה איפה היא - השאלה על ההאזנה להודעות האישיות...
כשמקישים 0 בתפריט הראשי אתה רוצה שמיד יהיה אפשר לשמוע את ההודעות האישיות?
או שיהיה תת שלוחה שיצטרכו להקיש 0 ואז 1 בשביל לשמוע?
@אA
גם לי יש שלוחה של איזור אישי (0 בתפריט הראשי) ובפנים יש שלוחה שאפשר לשמוע את ההודעות האישיות
דהיינו בשביל לשמוע הודעות אישיות צריך להקיש בתפריט הראשי 0/1
ובכל זאת זה עובד... -
@y6714453
ידוע לך מאיפה ההודעות מושמעות משלוחה 0/1 או 0/2? -
@אA
אתה שואל איך מקליטים הודעה ל0/1? -
@המומחה
לא, אלא מהיכן נלקחות ההשמעות בשלוחה 1 -
@y6714453
מה זה עובר, מה הגדרת? -
@אA
אני יסביר לך:
יש לי בקו:
שלוחה 1 - השמעת קבצים
שלוחה 2 - הקלטות (לשלוחה 1)
שלוחה 0 - איזור אישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות