• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הודעות אישיות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    80 פוסטים 6 כותבים 3.1k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מנותק
      המומחה @המומחה
      נערך לאחרונה על ידי

      סתם שלוחה של השמעת קבצים?

      א Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אA @המומחה
        נערך לאחרונה על ידי

        @המומחה
        כל שלוחה שהיא

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          y6714453 @המומחה
          נערך לאחרונה על ידי y6714453

          @המומחה @אA
          לא עברתי על כל השירשור אבל הבנתי שיש בעיה בהאזנה להודעות האישיות?

          בשלוחת השמעת קבצים תגדיר בנוסף:

          שזה אומר שלוחה אחד בתוך האיזור האישי
          record_for_id_folder_move=/0/1
          

          בשלוחה 0 שמוגדרת תפריט (זה האיזור האישי נכון?)
          תפתח שלוחה 1 ותגדיר בה

          type=playfile
          folder_play=id_record
          

          בפנים יהיה תיקייה בשם Phone (היא נוצרת לבד) ובפנים תיקיות של מספרי טלפון של מאזינים.

          יכול להיות שכבר ניסית את זה... ?

          א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            אA @y6714453
            נערך לאחרונה על ידי אA

            @y6714453
            כך מוגדר בהודעות אישיות.
            זה הדבר הראשון שניסיתי, הבעיה שהיא קורא את הנתונים משלוחה 0/2 ושם ההקלטה האישית יוצרת תקייה חדשה ולא נכנסות לתקייה הקיימת וזו בעצם הבעיה הגדולה.
            אבל אתה צודק שככל הנראה זו השלוחה הנכונה.

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • Y מנותק
              y6714453 @אA
              נערך לאחרונה על ידי

              @אA מה זה אומר תיקייה פנימית?
              אצלי זה נראה ככה
              5436ba65-0587-411e-a677-4d1fd33115ce-image.png

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א מנותק
                אA @y6714453
                נערך לאחרונה על ידי

                @y6714453
                הכוונה לתקיית הPhone

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • Y מנותק
                  y6714453 @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA
                  מה הבעיה בזה?
                  המאזין נכנס לתיקייה והוא שומע מתוך תיקייה Phone /<המספר שלו> את הקבצים שנמצאים בתוך התיקייה?
                  כמובן רק אם מגדירים בשלוחה שמעל זה - (דהינו שלוחה 1 שבתוך 0 - שבתוכה נמצא תיקייה Phone):

                  type=playfile
                  folder_play=id_record
                  
                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אA @y6714453
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @y6714453
                    הבעיה שכשאני הגדרתי את זה זה פשוט פתח לי תקייה חדשה בתוך השלוחה.
                    ודרך אגב כמדומני שהוא לוקח את ההודעות משלוחה 0/2

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Y מנותק
                      y6714453 @אA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אA כתב בהודעות אישיות:

                      @y6714453
                      הבעיה שכשאני הגדרתי את זה זה פשוט פתח לי תקייה חדשה בתוך השלוחה.
                      ודרך אגב כמדומני שהוא לוקח את ההודעות משלוחה 0/2

                      לא הבנתי... אני ישמח שתסביר
                      בכל מקרה אצלי זה עובד מצויין - מאזין שומע קובץ > משאיר הודעה אישית
                      והמאזין שהושארה לו ההודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1...

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אA @y6714453
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @y6714453
                        באמת?!
                        לאן הגדרת שיקליט?

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Y מנותק
                          y6714453 @אA
                          נערך לאחרונה על ידי y6714453

                          @אA
                          בשלוחת השמעת קבצים מוגדר

                          type=playfile
                          control_play5=record_for_id
                          record_for_id_folder_move=/0/1
                          

                          בשלוחה 0/1 מוגדר:

                          type=playfile
                          folder_play=id_record
                          

                          אם אתה רוצה אני יכול להביא לך מספר מערכת וסיסיא - זה קו שפתחתי לבדיקות וכדו'.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ה מנותק
                            המומחה @y6714453
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @y6714453

                            @y6714453 כתב בהודעות אישיות:

                            בשלוחה 0 שמוגדרת תפריט (זה האיזור האישי נכון?)
                            תפתח שלוחה 1 ותגדיר בה

                            אני עכשיו עושה את זה,

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מנותק
                              המומחה @המומחה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              אבל כבר יש שלוחה 1 בתוך האיזור האישי - השמעת קבצים!

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                y6714453 @המומחה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @המומחה
                                באיזה שלוחה אתה רוצה שהמאזין יוכל לשמוע את ההודעות האישיות שלו?
                                מה הנתיב?

                                א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ה מנותק
                                  המומחה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA
                                  עכשיו שאני מתקשר זה אומר לי:
                                  "יש לך 2 הודעות חדשות בשלוחה"

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אA @y6714453
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אA @המומחה
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @המומחה
                                      והם נמצאות שם?

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה מנותק
                                        המומחה @y6714453
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @y6714453
                                        יש לי שלוחה של השמעת קבצים - שלוחה 1
                                        ואני רוצה שיוכלו ללחוץ 0 תוך כדי ההודעה ולהקליט הודעה אישית למשאיר ההודעה,
                                        השלוחה של האיזור האישי בקו שלי - 0

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ה מנותק
                                          המומחה @אA
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אA
                                          הוא לא אומר איפה, ואני לא שמעתי אותם בשום מקום!
                                          אבל אני עדיין בודק,

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • Y מנותק
                                            y6714453
                                            נערך לאחרונה על ידי y6714453

                                            @המומחה
                                            השלוחת השמעת קבצים לא משנה איפה היא - השאלה על ההאזנה להודעות האישיות...
                                            כשמקישים 0 בתפריט הראשי אתה רוצה שמיד יהיה אפשר לשמוע את ההודעות האישיות?
                                            או שיהיה תת שלוחה שיצטרכו להקיש 0 ואז 1 בשביל לשמוע?
                                            @אA
                                            גם לי יש שלוחה של איזור אישי (0 בתפריט הראשי) ובפנים יש שלוחה שאפשר לשמוע את ההודעות האישיות
                                            דהיינו בשביל לשמוע הודעות אישיות צריך להקיש בתפריט הראשי 0/1
                                            ובכל זאת זה עובד...

                                            א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון