הודעות אישיות
-
@המומחה הגדרת בשלוחה של ההשמעת קבצים את מה שכתבתי?
control_play0=record_for_id record_for_id_folder_move=/personalMessages -
@המומחה
אתה יכול לנסות להגדיר שיגדיר לאחת השלוחת למשל 4 ולפתוח שלוחה של מעבר לשלוחה אחרת ושיעבור לשלוחה 4 ולתוך התקייה שבתוכה נכנסים ההודעות. -
@אA מה זאת אומרת?
-
@פלמנמוני כתב בהודעות אישיות:
המומחה הגדרת בשלוחה של ההשמעת קבצים את מה שכתבתי?
כן! וזה עדיין לא עובד!
-
@המומחה
ניסית להקליט לתוך שלוחה מסויימת?
זה פותח תקייה שבתוכה זה מחולק לתקיות לפי המספרים.
תנסה להגדיר שלוחה שתעביר לתוך אותה תקייה למקום שבו התקיות מחולקות. -
@אA
בעצם לפתוח שלוחה של הפניה לשלוחה אחרת לפי מספר טלפון? -
@המומחה
לא.
אלא הפנייה לשלוחה שבה נמצאות התקיות המחולקות שהן נמצאות ההודעות. -
@אA איך קוראים לשלוחה?
-
@המומחה
תגדיר שיקליט לשלוחה מסויימת ותראה איך היא נקראת -
-
סתם שלוחה של השמעת קבצים?
-
@המומחה
כל שלוחה שהיא -
@המומחה @אA
לא עברתי על כל השירשור אבל הבנתי שיש בעיה בהאזנה להודעות האישיות?בשלוחת השמעת קבצים תגדיר בנוסף:
שזה אומר שלוחה אחד בתוך האיזור האישי record_for_id_folder_move=/0/1בשלוחה 0 שמוגדרת תפריט (זה האיזור האישי נכון?)
תפתח שלוחה 1 ותגדיר בהtype=playfile folder_play=id_recordבפנים יהיה תיקייה בשם Phone (היא נוצרת לבד) ובפנים תיקיות של מספרי טלפון של מאזינים.
יכול להיות שכבר ניסית את זה... ?
-
@y6714453
כך מוגדר בהודעות אישיות.
זה הדבר הראשון שניסיתי, הבעיה שהיא קורא את הנתונים משלוחה 0/2 ושם ההקלטה האישית יוצרת תקייה חדשה ולא נכנסות לתקייה הקיימת וזו בעצם הבעיה הגדולה.
אבל אתה צודק שככל הנראה זו השלוחה הנכונה. -
@אA מה זה אומר תיקייה פנימית?
אצלי זה נראה ככה

-
@y6714453
הכוונה לתקיית הPhone -
@אA
מה הבעיה בזה?
המאזין נכנס לתיקייה והוא שומע מתוך תיקייה Phone /<המספר שלו> את הקבצים שנמצאים בתוך התיקייה?
כמובן רק אם מגדירים בשלוחה שמעל זה - (דהינו שלוחה 1 שבתוך 0 - שבתוכה נמצא תיקייה Phone):type=playfile folder_play=id_record -
@y6714453
הבעיה שכשאני הגדרתי את זה זה פשוט פתח לי תקייה חדשה בתוך השלוחה.
ודרך אגב כמדומני שהוא לוקח את ההודעות משלוחה 0/2 -
@אA כתב בהודעות אישיות:
@y6714453
הבעיה שכשאני הגדרתי את זה זה פשוט פתח לי תקייה חדשה בתוך השלוחה.
ודרך אגב כמדומני שהוא לוקח את ההודעות משלוחה 0/2לא הבנתי... אני ישמח שתסביר
בכל מקרה אצלי זה עובד מצויין - מאזין שומע קובץ > משאיר הודעה אישית
והמאזין שהושארה לו ההודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1... -
@y6714453
באמת?!
לאן הגדרת שיקליט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות