הודעות אישיות
-
@המומחה
באיזה שלוחה אתה רוצה שהמאזין יוכל לשמוע את ההודעות האישיות שלו?
מה הנתיב? -
@אA
עכשיו שאני מתקשר זה אומר לי:
"יש לך 2 הודעות חדשות בשלוחה" -
פוסט זה נמחק! -
@המומחה
והם נמצאות שם? -
@y6714453
יש לי שלוחה של השמעת קבצים - שלוחה 1
ואני רוצה שיוכלו ללחוץ 0 תוך כדי ההודעה ולהקליט הודעה אישית למשאיר ההודעה,
השלוחה של האיזור האישי בקו שלי - 0 -
@אA
הוא לא אומר איפה, ואני לא שמעתי אותם בשום מקום!
אבל אני עדיין בודק, -
@המומחה
השלוחת השמעת קבצים לא משנה איפה היא - השאלה על ההאזנה להודעות האישיות...
כשמקישים 0 בתפריט הראשי אתה רוצה שמיד יהיה אפשר לשמוע את ההודעות האישיות?
או שיהיה תת שלוחה שיצטרכו להקיש 0 ואז 1 בשביל לשמוע?
@אA
גם לי יש שלוחה של איזור אישי (0 בתפריט הראשי) ובפנים יש שלוחה שאפשר לשמוע את ההודעות האישיות
דהיינו בשביל לשמוע הודעות אישיות צריך להקיש בתפריט הראשי 0/1
ובכל זאת זה עובד... -
@y6714453
ידוע לך מאיפה ההודעות מושמעות משלוחה 0/1 או 0/2? -
@אA
אתה שואל איך מקליטים הודעה ל0/1? -
@המומחה
לא, אלא מהיכן נלקחות ההשמעות בשלוחה 1 -
@y6714453
מה זה עובר, מה הגדרת? -
@אA
אני יסביר לך:
יש לי בקו:
שלוחה 1 - השמעת קבצים
שלוחה 2 - הקלטות (לשלוחה 1)
שלוחה 0 - איזור אישי -
@המומחה
אני מבין.
בהקלטת הודעות אישיות למישהו אחר זה עובד בצורה שאני מגדיר הקלטה לפי מספר טלפון , וכדי שהשני ישמע את ההודעה אני מגדיר בשלוחה שבו שומעים את ההודעות.folder_play=id_record folder_to_play=/התיקייה של ההקלטותהשאלה מדוע צריך לכתוב את התקייה שלההקלטות, והתשובה כי שלוחה 1 משמיע את ההודעות שנמצאות בשלוחה 2...
ואז יש בעיה כי כשהגדרתי את מה ש @y6714453 אמר פשוט נפתחה תקייה חדשה בשלוחה 2 במקום להיכנס לתקייה שקיימת.
בקיצור אני כנראה אמטרך להעביר את כל השמעות לשלוחה שתיפתח וזהו. -
אצלי יש בתפריט הראשי
שלוחה 1 השמעת קבצים רגילה שכולם שומעים הודעות
שלוחה 2 הקלטה רגילה שכולם משאירים הודעות לתוך שלוחה 1
שלוחה 0 ששם זה כמו איזור אישי - למשל מיקומי האזנה וכו' לכן השלוחה זו מוגדרת כתפריט
ובתוך שלוחה 0 יש שלוחה 1 של הודעות אישיות שהושארו למאזין
בשלוחה הזו מוגדרtype=playfile folder_play=id_recordלמרות שבתוך השלוחה יש תתי תיקיות - בגלל שנוספה ההגדרה
folder_play=id_recordהוא מעביר את המאזין לקבצים שנמצאים בתוך התיקייה Phone/<המספר שלו>.כמובן שבשלוחה ההשמעת קבצים מוגדר מקש להעביר את מי ששומע את ההודעה - להשארת הודעה אישית,
ומוגדר בנוסף הנתיב - איפה שהמאזין שרוצה לשמוע את ההודעות שהושארו לו
ולכן הגדרתיrecord_for_id_folder_move=/0/1שזה אומר שמי שהשאירו לו הודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1(שזה ההודעות האישיות שבתוך האיזור האישי)
זה גם אצלכם ועדיין לא עובד?
-
-
@y6714453 כתב בהודעות אישיות:
אצלי יש בתפריט הראשי
שלוחה 1 השמעת קבצים רגילה שכולם שומעים הודעות
שלוחה 2 הקלטה רגילה שכולם משאירים הודעות לתוך שלוחה 1
שלוחה 0 ששם זה כמו איזור אישי - למשל מיקומי האזנה וכו' לכן השלוחה זו מוגדרת כתפריט
ובתוך שלוחה 0 יש שלוחה 1 של הודעות אישיות שהושארו למאזין
בשלוחה הזו מוגדר
type=playfilefolder_play=id_record
למרות שבתוך השלוחה יש תתי תיקיות - בגלל שנוספה ההגדרה folder_play=id_record הוא מעביר את המאזין לקבצים שנמצאים בתוך התיקייה Phone/<המספר שלו>.
כמובן שבשלוחה ההשמעת קבצים מוגדר מקש להעביר את מי ששומע את ההודעה - להשארת הודעה אישית,
ומוגדר בנוסף הנתיב - איפה שהמאזין שרוצה לשמוע את ההודעות שהושארו לו
ולכן הגדרתי
record_for_id_folder_move=/0/1שזה אומר שמי שהשאירו לו הודעה יכול לשמוע אותה בשלוחה 0/1(שזה ההודעות האישיות שבתוך האיזור האישי)
זה גם אצלכם ועדיין לא עובד?ההגדרות האלה זה בעצם עושה שמתי שהמאזין לוחץ 0 זה מקליט הודעה אישית למקליט ההודעה?
-
@המומחה
לא
בתוך שלוחת השמעת קבצים - הרגילה (לא זה של ההודעות האישיות)
תגדיר מקש להשאיר הודעה אישית למאזין
ותגדיר גם איפה לשים את ההודעה הזו
לדוגמא אצלי הגדרתי מקש 5 להשאיר הודעה אישית
ושההודעה תהיה בשלוחה 0/1type=playfile control_play5=record_for_id record_for_id_folder_move=/0/1ובשלוחה 1 שבתוך שלוחה 0 הגדרתי
type=playfile folder_play=id_recordעכשיו אם מישהו רוצה להשאיר הודעה הוא מקיש 5 תוך כדי שהוא שומע הודעה שבשלוחה 1 בתפריט הראשי
ובשביל לבדוק אם יש לו הודעות אישיות הוא נכנס לשלוחה אפס ("האיזור האישי") ומקיש אחד - ואז הוא שומע את ההודעה. -
@y6714453 כתב בהודעות אישיות:
type=playfilecontrol_play5=record_for_idrecord_for_id_folder_move=/0/1
איך קוראים לקובץ ששם צריך להגדיר את זה?
(אני שואל כי עשיתי בדיוק מה שאמרת וזה עדיין לא עובד!) -
תגדיר בהשמעת הקבצים ששם אתה רוצה שיקליטו
control_play5=record_for_id record_for_id_folder_move=/0/2וזהו.
תבדוק אם עובד -
@אA עדיין לא עובד!
יש לך ראיון נוסף, או שאני יתיאש מזה וזהו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות