הקלדת פתיח
-
@lavitoren-הטי-ל תודה רבה!
-
@רבי-יהודי אתה נכנס ל
https://www.call2all.co.il/ym/index.php?view=ivr2
מתחבר למערכת.
בנוסף במחשב אתה נכנס לתיקיה ולוחץ על

ונכנס לקובץ שיצרת מקליד את הטקסט.
ועושה ככה

ואז ככה

ובוחרים ב'כל הקבצים' ונותנים לזה שם לדוגמה000.ttsככה

ואז נכנס לאתר ולוחץ על 'העלת קובץ' ככה

ואז מעלה את הקובץ ככה

ואז מאשרים ככה

ואז תמיד ניתן לערוך כאן

-
@ivrפון תודה רבה
עזרת לי מאוד! -
@רבי-יהודי
ובשביל פמיח תגדיר כM000 -
@רבי-יהודי
או הכי פשוט , נכנס לאתר החדש של ימות, לוחץ על העלאת קבצים > קובץ בהקראה > כותב מה אתה רוצה שיקריא > בשם הקובץ כותב M1000 או M0000 > העלאה, וזהו. -
@אA כתב בהקלדת פתיח:
לוחץ על העלאת קבצים
לא מצאתי את זה שמה
איך משנים את השלוחות?
כלומר לקבלת צינתוקים, לשליחת הודעה למנהל המערכת
וכן למנוע מאנשים להשאיר הודעותתודה רבה
-
@רבי-יהודי
אתה רוצה לדעת איך מגדירים שלוחות?
https://f2.freeivr.co.il/topic/2512/הדרכות-למתחילים-פרק-א/1 -
@אA ההודעה שלו מלפני 5 שנים ואין היום קטגוריה כזו 'הגדרות בשלוחה'
-
@רבי-יהודי
אבל יש הגדרות מתקדמות -
@אA זה כל כך מסובך ולא ברור
ואני אחד שמסתדר עם תוכנות -
@רבי-יהודי
כי זו לא תוכנה, אלא אתר שצריך ללמוד.
אני אישית עובד רק עם האתר החדש, שם בתוך השלוחה הרלוונטית יש קובץ הגדרות בשם ext ושם אני מדביק את כל ההגדרות שאני רוצה מהפורום. -
@רבי-יהודי זה תמיד בהתחלה נראה מסובך אבל אם הרבה נסיונות וצבירת ידע זה נהיה קל מרגע לרקע
נ. ב. זה לא תוכנה זה הרבה יותר פשוט מזה- מעתיק הגדרה/ות (מתוך הסברים מאחרים)
- מדביק ב-הגדרות מתקדמות
- שמור/שמירה
זהו!! פשוט וקל!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות