בנושא השדרוגים בשלוחת ניתוביה
-
לאחרונה הוסיפו אפשרות להפנות למספר נייד/נייח/כל מספר
היתה בעייה שאי אפשר לדעת אם התקשרו אלי לטלפון או דרך המערכת אז העברתי את השיחה בשלוחה הזו לוירטואל שלי, וכך היה יותר קל לדעת.
אלא שצ''ע דהרי השלוחה פעלה מצויין ולפתע פתאום, כל כניסה לשלוחה היתה מנתקת את השיחה. בדקתי מה יקרה אם אמחק את הערך של ההפנייה לוירטואל, והגדרתי הפנייה למספר רגיל וזה עבד (מסתבר שמישהו בימות חשב על זה).
למישהו יש מידע איך למצוא פיתרון, לדעת האם התקשרו אליי לטלפון או דרך הקו? תודה. -
@השפן-הקטן נתנו פה רעיון להעביר את המאזין בשלוחה של הפעלת צינתוק ואז המתנה של כמה שניות ומעבר לשלוחת הניתוביה (כי אם תעביר את המאזין לניתוביה מיד אחרי הצינתוק הוא ישמע הקו תפוס)
-
@CUBASE תוכל להסביר יותר? תודה
-
@השפן-הקטן הוא רוצה שתעביר את המאזן לשליחת צינתוק אליך ולאחר כמה שניות שיעבור להפניה ואז תקבל צינתוק כל פעם שעובר בהפניה