האם יש אפשרות לעשות שבשעות מסוימות ומספר מסוים יעבור לשלוחה מסוימת ובשאר השעות יכנס רגיל
-
עשיתי שלוחה לשירות לקוחות ע"י חדר ועידה עשיתי שהנציג שמתקשר חזרה לקו נכנס מיד לשלוחה אני רוצה שיכנס מיד לשלוחה רק בשעות שהגדרתי בכניסה לשירות לקוחות
אשמח אם תוכלו לעזור לי
בתודה מראש -
@מושקה תגדיר בתפריט הראשי 'פילטר מעבר לפי מחיייג או מחויג' כך שמספרים מסוימים יעברו לשלוחה לדוגמה 100 אבל רק פעם אחת בשיח. כלומר בכניסה נוספת לתפריט הראשי לא יופעל הפילטר.
ובשלוחה הזו תגדיר מעבר לשלוחה לדוגמה 101 + רשימה לבנה אם מספר אחד ושאם לא ברשימה יעבור ל101 ואם כן יהיה גם פילטר לפי שעות כך לכל הנציגים.
ככה נציג שבשלוחה לדוגמה 103 ועכשיו זה שעות המענה שלו יעבור בחיוג ל100 בגלל שהוא ברשימה לבנה ב103 אז. הוא יעבור 101>102>103 ושם אם זה השעות שלו יפנה למענה אם לא ימשיך כך שהשלוחה האחרונה מעבר לתפריט הראשי ומכיון שהיה כבר בתפריט הראשי הוא לא יופנה שוב. -
@ivrפון מה ההגדרה של זה
-
@מושקה אני בנסיעה עכשיו.
מחר יהיה לי זמן לפרט לך הסבר מפורט.
אלה אם מישהו יקדים אותי. -
@ivrפון אני לא צריך הסבר אני צריך את ההגדרה שלו
-
@מושקה תודה הסתדרתי