פרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi
- 
					
					
					
					
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
כשמעלים קובץ באתר החדש זה כן מכניס תאריך ושעה?
לא בטוח שהבנתי את השאלה
קובץ txt עולה - 
					
					
					
					
@תלמידהון באתר החדש?
א"כ אז צריך לבדוק מהם הפרמטרים שנשלחים שם
 - 
					
					
					
					
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
באתר החדש?
לא שמתי לב שזה מה שכתבת
לא בדקתי מה קורה באתר החדש - 
					
					
					
					
@תלמידהון אז תבדוק באתר החדש, שם זה API
הייתי בודק בעצמי אם הייתי עכשיו על המחשב.. - 
					
					
					
					
uploader=yemot-admin token=xxxxx path=ivr/0/ convertAudio=0 autoNumbering=true qquuid=2a6feb05-7ec6-44cb-8e59-f63d6dc90c8c qqfilename=011.wav qqtotalfilesize=304 qqfile=(binary)זו התגובה
{ "responseStatus": "OK", "path": "ivr\/0\/\/012.wav", "size": 304, "convertedSize": 304, "duration": 0.016249999403953552, "yemotAPIVersion": 6, "success": true }קובץ הטקסט קיים
{ "responseStatus": "OK", "contents": "API-DID-07xxxxxxxx-IP-xxx.xxx.xx.xx-Date-2025-11-03-23-05-27\r\ntitle=011.wav\r\n", "file": { "exists": true, "name": "012.txt", "uniqueId": "53b91e14cb825e0b87dbdd2fdd922cf3", "fileType": "BIN", "size": 77, "mtime": "03/11/2025 23:05", "what": "ivr2:0/012.txt" }, "yemotAPIVersion": 6 }וכאן זה בדיוק המקום לבדוק אם זה הבאג @חכמון תנסה להעלות באתר החדש ותבדוק אם התקלה עדיין קיימת
 - 
					
					
					
					
פוסט זה נמחק! - 
					
					
					
					
@תלמידהון
נו, וכשאתה מעלה בעצמך ב-API, זה לא מעלה קובץ txt עם פרטי הקובץ?? - 
					
					
					
					
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
נו, וכשאתה מעלה בעצמך ב-API, זה לא מעלה קובץ txt עם פרטי הקובץ??
לא
 - 
					
					
					
					
 - 
					
					
					
					
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
ב-uploader אתה כותב yemot-admin?
עם קריאה מדוייקת אבדוק את זה בל"נ בהמשך
עכשיו אני פשוט עסוק מאוד וכל השרשור הזה הוציא אותי מהריכוז כבר כמה פעמים - 
					
					
					
					
@תלמידהון כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
עכשיו אני פשוט עסוק מאוד וכל השרשור הזה הוציא אותי מהריכוז כבר כמה פעמים
סליחה, אבדוק את זה כשאהיה על המחשב.
 - 
					
					
					
					
מוזר
עכשיו עשיתי בדיקות ותמיד הקובץ נוצר
אולי זה טופל? - 
					
					
					
					
@תלמידהון זה לא טופל,
זה עדיין אומר לי לגישה אנא היכנס כמנהל. - 
					
					
					
					
- הקובץ עלה הבוקר?
 - תבדוק אם קובץ txt מופיע כדי לבדוק אם זה קשור
 
 - 
					
					
					
					
@תלמידהון העלתי שוב עכשיו,
ופרטי הקובץ לא מושמעים.
ואין שם קובץ טקסט.

 - 
					
					
					
					
@חכמון את הקובץ טקסט לא רואים באתר הניהול
תראה אם זה מופיע כאן
https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token=xxxxx&what=ivr2:x/000.txt
(שנה את הטוקן לטוקן פעיל "מספר_מערכת:סיסמה" ואת השלוחה לשלוחה שבה נמצא הקובץ) - 
					
					
					
					
@תלמידהון זה התשובה:
{"responseStatus":"OK","contents":"Web-DID-0777777777-IP-212.111.168.111-Date-2025-11-02-12-05-32\r\ntitle=000.wav\r\n","file":{"exists":true,"name":"000.txt","uniqueId":"e8f4dd6b23f62d14cb35dd5962301f7f","fileType":"BIN","size":79,"mtime":"04/11/2025 09:46","what":"ivr2:8/6/33/000.txt"},"yemotAPIVersion":6} - 
					
					
					
					
@תלמידהון אני מבין שיש טקסט?
 - 
					
					
					
					
@חכמון אם כן ערבבנו 2 נושאים לא קשורים
בגלל שהנושאים לא קשורים בדקתי את הנושא והבעיה היא שחסרה ההגדרה
say_details_message=סליחה אם בגלל ההשערה המוטעית שלי הנושא לא נבדק על ידי אחרים
 - 
					
					
					
					
@תלמידהון בודק,
תודה בכל אופן.