אשמח לעזרה בשימוש בפקודה ViewCampaignReports
-
@אופיר בדקתי ,
קמפיין רגיל המזהה מתחיל ככה: .....Start-0331
וזה הפלט של הפקודה המלאה :

-
@tLev נראה שהוא לא מצא את קובץ ההשמעה בקמפיין.
מה הפקודה ששלחת? -
-
@tLev התכוונתי מה הפקודה לשליחת קמפיין ששלחת? דרך איפה הוצאת את הקמפיין? (API? אתר?)
-
@אופיר דרך האתר
-
@tLev ואתה מצליח להוריד דו"ח מהאתר?
-
@אופיר כן
-
@tLev הקמפיין שלך לא מתחיל ב-Start-YA
-
@אופיר זה בדיוק היה השאלה שלי בתחילת השרשור
אני מבין שלקבל את הדוח ישאר כרגע בגדר חלום:(
תודה בכל אופן על המענה והרצון לעזור -
@tLev כתב באשמח לעזרה בשימוש בפקודה ViewCampaignReports:
אני מבין שלקבל את הדוח ישאר כרגע בגדר חלום
אני מציע שתסמן את הנושא הזה כ'שאלה', זה באמת מוזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות