רוצים לדעת מי התקשר אליכם דרך ניתוביה?💫
-
אחרי שימות פרסמו את ניתוביה החדשה שאפשר להגדיר לאיזה מספר זה יתקשר לכולם
הרבה מנהלי קוים רצו להשתמש עם זה לשלוחה של חיוג למנהל
אבל גם חלקם לא רצו לחשוף את המספר שלהם לכל המשתמשים בקו
ואז נתקלו בבעיה הבאה:
איך נדע מי התקשר דרך הניתוביה?אז אחרי ש @eliyahu פרסם שמודל תור הפך ללא יחידות
אז חשבתי לעצמי בוא נשתמש במודל תור במקום ניתוביה
ונגדיר את ההגדרות האלו בשלוחהtype=routing_queue queue_caller_id=customer_didולעלות קובץ בשם queue
ולכתוב שם את המספר שלךואז נקבל את הזיהוי של המערכת שלנו!!!!
-
@פיתה אז מקבלים זיהו של המערכת, ויודעים שמישהו התקשר דרך המערכת, אבל עדיין לא יודעים מיהו המתקשר...
-
@חזקי-ראזנבערג כתב ברוצים לדעת מי התקשר אליכם דרך ניתוביה?
:@פיתה אז מקבלים זיהו של המערכת, ויודעים שמישהו התקשר דרך המערכת, אבל עדיין לא יודעים מיהו המתקשר...
יש אפשרות לעשות, שהזיהוי יהיה המספר של המתקשר בתוספת ספרות בסוף, ככה שהנושא נפתר.
ציטוט מהשרשור:
הוספת ספרות לזיהוי בסוף המספר
בעבר, היה אפשרות להוסיף את הספרה "1" בתחילת המספר לזהות שהשיחה מועבר מהמערכת
לאור שינוי רגולטורי, נמצא פתרון אחר - הוספת ספרות בסוף המספר
queue_your_id_add=123456
המערכת תומכת בהוספת של עד 6 ספרות,
בדוגמא המערכת תוסיף לאחר הזיהוי שהגדרתם - את הספרות 123456