• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מדריך לחסוך בדקות שיחה למאזינים שלכם, ללא מספר נוסף, עם אפשרות להגדיר ע"י המאזין בעצמו!

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    2
    6
    61
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חכמון נערך לאחרונה על ידי חכמון

      הקדמה לרעיון

      לאחר שימות המשיח פיתחו אפשרות בשלוחת ניתוביה שהמאזין יוכל לקבל שיחה חוזרת למספר שלו מהמערכת,
      ולאחר שהנושא קצת נטחן, עד ש @פלוס יצר רעיון כאן, ע"י רכישת מספר משני למערכת.
      חשבתי על רעיון שאפשר להגדיר שהמאזינים יקבלו שיחה חוזרת מהמערכת מיד עם חיוגם למערכת,
      וכשירימו את הטלפון לא יקבלו שוב שיחה חוזרת בלוף אינסופי, אלא יגיעו ישר למערכת.
      ע"י שיגדירו הגבלה לכמות הכניסות שיכולות להתבצע לשלוחה ע"י כל מספר טלפון,
      ושההגדרה תתאפס אחרי 25 שניות,
      (הזמן שכבר ודאי הרימו את השיחה החוזרת, אבל לא יותר, כי בפעם השניה שרוצים לחייג שיתן שוב אפשרות של שיחה חוזרת).
       
      והדובדבן שבקצפת הוא שיש לי גם רעיון איך לתת לכל אחד לבחור האם הוא מעוניין בשיחה חוזרת,
      או שכלל אין לו עניין לחסוך בדקות שיחה,
      וזה סתם סבל בשבילו,
      והוא יוכל להגדיר את בחירתו לתמיד.

      וזאת ע"י רשימה לבנה או שחורה מוגדרת.

      החלק הראשון הוא החלק הפשוט לכל מי שרוצה להגדיר את זה ברירת מחדל במערכת שלו ללא אפשרות שינוי מצד המאזינים,
      החלק השני והשלישי הוא למתקדמים יותר וזה לא מסובך כלל כמו שזה נראה, ניסיתי להסביר בצורה מאוד פשוטה לאורך כל הדרך.

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ח
        חכמון נערך לאחרונה על ידי

        ההגדרות למי שרוצה שכל המאזינים יקבלו שיחה חוזרת

        אנחנו צריכים להגדיר בשלוחה הראשית מעבר לפי מספר המערכת לשלוחה פנימית (800),

        ובשלוחה הפנימית להגדיר אקסס פילטר, ומעבר נוסף לשלוחת הניתוביה (801) למי שעבר את הפילטר,

        ובשיחה החוזרת שהיא עדיין תוך 25 שניות, יעבור מהפילטר לשלוחה  הראשית.

         

        ההגדרות:
        בשלוחה הראשית בקובץ ext.ini מגדירים:

        check_did_and_go_to_folder=yes
        check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
        

        וצריך להוסיף לשלוחה הראשית קובץ בשם Did_Go_To.ini, ולהגדיר בו (להחליף במספר המערכת שלכם):

        0772222770=/800
        

        בשלוחה 800 יש להגדיר פילטר שבפעם הראשונה שנכנס לשלוחה ב-20 שניות האחרונות יעבור לשלוחה 802 ,
        ובפעם השניה יעבור לשלוחה הראשית בחזרה:

        type=access_filter
        access_filter_yes_goto=/801
        access_filter_no_goto=/
        access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.25s
        

        בשלוחה 801 יש להגדיר את הניתוביה, ולהגדיר שהמאזין יקבל אליו שיחה חוזרת:

        type=system_sharing
        title=שיחה חוזרת מהמערכת
        system_sharing_custom_did=real_did
        system_sharing_to_myself=yes
        

        וצריך לשנות את הודעה M6306 השיתוף בוצע בהצלחה שבשלוחה 801 בהודעה אחרת,
        למשל "מיד תקבלו שיחה חוזרת", (מומלץ משהו קצר).

        והמערכת כעת מוכנה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח
          חכמון נערך לאחרונה על ידי

          למתקדמים:

          ההגדרות למי שרוצה לתת אפשרות הגדרה ע"י המאזין בעצמו

          ההגדרות של השלב הקודם הם בעצם אותו דבר,

          רק שאני מוסיף בשלוחה 800 רשימה לבנה, שלפי האמור כאן הוא נבדק לפני אקסס פילטר,

          ומי שנמצא ברשימה לבנה - אני מגדיר שיעבור לשלוחה 801,

          ומי שלא נמצא - יעבור לשלוחה הראשית.

           

          הנ"ל כתוב למקרה שאני רוצה שברירת מחדל לא יקבלו שיחה חוזרת,
          ומי שכן רוצה לחסוך בדקות, יוסיף את עצמו לרשימה לבנה,
          (בהמשך זה נקרא: רשימה לבנה).

          במקרה שרוצים לחסוך לכולם דקות, ומי שלא רוצה - לא יקבל שיחה חוזרת,
          צריך להגדיר אותו דבר פחות או יותר, רק עם רשימה שחורה במקום רשימה לבנה,
          (בהמשך זה נקרא: רשימה שחורה).

          את השלוחה הראשית צריך להגדיר כמו בראשית המדריך, כולל הקובץ Did_Go_To.ini.
          בשלוחה 800 למי שבחר רשימה לבנה צריך להגדיר כך:

          type=access_filter
          access_filter_yes_goto=/801
          access_filter_no_goto=/
          access_filter_log_save=yes
          access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.25s
          white_list=yes
          white_list_error_goto=/
          

          וצריך ליצור בשלוחה 800 קובץ בשם WhiteList.ini,
          שלתוך קובץ זה יוכלו המאזינים להוסיף את מספרם.

          בשלוחה 800 למי שבחר רשימה שחורה צריך להגדיר כך:

          type=access_filter
          access_filter_yes_goto=/801
          access_filter_no_goto=/
          access_filter_log_save=yes
          access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.1.25s
          black_list=yes
          black_list_error_goto=/
          

          וצריך ליצור בשלוחה 800 קובץ בשם BlackList.ini,
          שלתוך קובץ זה יוכלו המאזינים להוסיף את מספרם.

          גם ברשימה לבנה וגם ברשימה שחורה,
          צריך בשלוחה 800 להעלות קובץ שקט במקום ההודעה M1102 אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו.

          בשלוחה 801 צריך להגדיר כמו בראשית המדריך את הניתוביה, כך:

          type=system_sharing
          title=שיחה חוזרת מהמערכת
          system_sharing_custom_did=real_did
          system_sharing_to_myself=yes
          

          וצריך לשנות את הודעה M6306 השיתוף בוצע בהצלחה שבשלוחה זו להודעה אחרת,
          למשל "מיד תקבלו שיחה חוזרת", (מומלץ משהו קצר).

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ח
            חכמון נערך לאחרונה על ידי

            ההגדרות לשלוחות בהם המאזינים בוחרים האם לחסוך בדקות או לא

            בטח יש לכם שלוחת האיזור האישי,
            ואם אין לכם - לא נורא, תפתחו עכשיו.
            בתוך אותה שלוחה תפתחו שלוחה אחרת,
            שבתוך אותה שלוחה תהיה האפשרות להצטרך לשירות חיסכון בדקות, או להתנתק מזה.

            אמור להיות בפנים 2 שלוחות,

            1. להצטרף לשירות,
            2. להתנתק מהשירות.

            בין אם הגדרתם רשימה לבנה, ובין אם הגדרתם רשימה שחורה,
            השלוחה הראשונה אמורה להיות להוסיף את המספר לרשימה לבנה או שחורה,
            והשלוחה השניה - למחוק את המספר מהרשימה.

            ההגדרות לשלוחה 1 (שבתוך השלוחה המיועדת לזה באיזור האישי):

            type=add_id_to_list
            ההגדרה הבאה היא לרשימה לבנה
            add_id_to_list_location_list=/800/WhiteList
            ההגדרה הבאה היא לרשימה שחורה
            add_id_to_list_location_list=/800/BlackList
            add_id_to_list_end_goto=../../
            add_id_to_list_error_end_goto=../../
            enter_id=yes
            enter_id_type=phone
            record_name=no
            say_name=no
            

            שימו לב למחוק את ההגדרה המיותרת לכם לרשימה לבנה או שחורה.
            תשנו את הודעות המערכת M3410 וM3411,
            לפי הבחירה שלכם:
            רשימה לבנה: "נרשמתם בהצלחה, מעתה תקבלו שיחה חוזרת בכל פעם שתחייגו למערכת, ותתחילו לחסוך בדקות".
            רשימה שחורה: "הפעולה בוצעה בהצלחה, מעתה לא תקבלו שיחה חוזרת בחיוג למערכת, אלא מיד תועברו למערכת".
             
            ועכשיו להגדרות לשלוחה 2 (שבתוך השלוחה המיועדת לזה באיזור האישי):

            type=remove_id_from_list
            ההגדרה הבאה היא לרשימה לבנה
            remove_id_from_list_location_list=/800/WhiteList.ini
            ההגדרה הבאה היא לרשימה שחורה
            remove_id_from_list_location_list=/800/BlackList.ini
            remove_id_from_list_key=phone
            remove_id_from_list_mode=key_only
            remove_id_from_list_end_goto=../../
            remove_id_from_list_error_end_goto=../../
            

            שימו לב למחוק את ההגדרה המיותרת לכם לרשימה לבנה או שחורה.
            תשנו את הודעות המערכת M2573 וM1080,
            לפי הבחירה שלכם:
            רשימה לבנה: "הפעולה בוצעה בהצלחה, מעתה לא תקבלו שיחה חוזרת בחיוג למערכת, אלא מיד תועברו למערכת".
            רשימה שחורה: "נרשמתם בהצלחה, מעתה תקבלו שיחה חוזרת בכל פעם שתחייגו למערכת, ותתחילו לחסוך בדקות".
             
            בשתי השלוחות הנ"ל הגדרתי מעבר שתי שלוחות אחורה בסיום /../..,
            שזה אומר להיכנס שוב לאיזור האישי,
            כמובן שניתן לשנות לפי הצורך.

            אם שרדתם עד כאן,
            יש לכם הרבה כח רצון ומוטיבציה.
            וכמובן הרבה ריכוז👍 👍 👍 !!!

            או שאתם סתם אוהבים לפתוח כל ספויילר שאתם רואים

            בהצלחה רבה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק
              קו המוסיקה @חכמון נערך לאחרונה על ידי

              @חכמון זה ארוך
              אבל תודה,
              ותאמת ממליץ לכל אחד לסים אופציה כזו בקו שלו,
              (אם מדובר בקו תוכן, וכל קו דומה) כי זה חוסך למאזינים בדקות,
              ואני בטוח שבסוף תראו הרבה יותר האזנה לקו!!!
              אז בהצלחה,
              ותודה @חכמון על החשיבה והעבודה על זה

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ח
                חכמון @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                @קו-המוסיקה ההתחלה (לא למתקדמים) כלל לא ארוך.
                ומי שיש לו קו תוכן עם המון מאזינים,
                בדרך כלל גם לא נבהל מדברים ארוכים,
                בפרט כ"כ קלים.
                לענ"ד.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון