• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קמפיין עם שאלון ומי שענה לא יקבל שוב למחרת קמפיין, עד שיענה כן

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    2
    8
    60
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חכמון נערך לאחרונה על ידי

      עם איזה מודול צריך להשתמש אם אני רוצה לעשות קמפיין שישאל כל שבוע אם סיימו ללמוד מה שצריך,
      ומי שמאשר יצא לשבוע מרשימת התפוצה,
      ומי שלא אישר יקבל למחרת שוב תזכורת עם שאלה האם למד?
      וכן איך משלבים את המודול שיוכלו להוציא שיחה עם השאלה, ולא בחיוג יזום לקו.
      ניסיתי את המודול משימות ולא ראיתי שזה מתאים לזה,
      אולי מישהו מכיר עוד אופציות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ז
        זאביק נערך לאחרונה על ידי זאביק

        @חכמון אני משתמש בקביעות עם שיגור קמפיינים בצורה דומה לרעיון שאתה צריך,

        והדרך שאני משתמש איתה היא כך:

        1. תכניס את הנמענים ל-2 רשי"ת שונות, (לצורך הדוגמא A ו B)
        2. תגדיר בקמפיין, שהוא יהיה קמפיין פתוח (כמובן עם טיימר להגבלת משך השיחה, בכדי שלא ישרפו לך כל היחידות...), והקמפיין ישלח לכל הנמענים שברשי"ת A, והנמענים יכנסו במענה לשיחה לשלוחה של השאלון הרצוי, והמקש שהם מקישים בשביל לאשר, בעצם מכניס אותם לשלוחת הסרה שקטה מרשי"ת A ,
        3. בכל שבוע תפעיל לינק (אפשרי באופן אוטומטי) שמעתיק ברגע אחד את כל הרשומים ברשי"ת B לרשי"ת A - אפשרי לעשות זאת ע"י קוד PHP לניהול רשי"ת, שהובא כאן בפורום בעבר.
        4. תכין לינק שיפעיל לך את הקמפיין הנצרך, - ותעשה תזמון של הפעלה אוטומטית ללינק בשני ימים בשבוע למשל בשעה הנצרכת,

        בהצלחה

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח
          חכמון @זאביק נערך לאחרונה על ידי

          @זאביק כתב בקמפיין עם שאלון ומי שענה לא יקבל שוב למחרת קמפיין, עד שיענה כן:

          (כמובן עם טיימר להגבלת משך השיחה, בכדי שלא ישרפו לך כל היחידות...)

          לא רלוונטי לאחר שימות צמצמו את העלויות
          https://f2.freeivr.co.il/topic/18123/הוזלה-משמעותית-בעלויות-קמפיין-שיגור-הודעות-קוליות

          ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ז
            זאביק @חכמון נערך לאחרונה על ידי זאביק

            @חכמון , עקרונית אתה צודק,
            אבל עדיין למעשה הייתי מציע לך לפעול כפי שכתבתי,
            (מה תעשה באם עוד שנה שנתיים הכללים ישתנו בזה??
            האם יהיה לך כח לחפש אז את כל המקומות הרלוונטיים ולהתחיל לעבוד ולטפל בהם, לפני שיהיו לך נזקים??)

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ח
              חכמון @זאביק נערך לאחרונה על ידי

              @זאביק למה אתה ממליץ לי לעשות דבר שאתה לבד הסתבכת עם זה?
              האם כבר יש לך פיתרון לזה - אשמח לשמוע.
              https://f2.freeivr.co.il/topic/17002/הפניית-קמפיין-פתוח-לשלוחה-אחרת-בשיחה-חוזרת

              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ז
                זאביק @חכמון נערך לאחרונה על ידי

                @חכמון היא הנותנת!!
                כיון שהייתי נצרך מאוד לזה,
                ואין חכם כבעל הנסיון,
                הצעתי לך את כל הנ"ל מנסיון שוטף של המון קמפיינים שביצעתי מאז...
                תבדוק ותיווכח!

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ח
                  חכמון @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                  @זאביק אבל כבר מצאת פיתרון לבעיה שם, שזה יתנתק שוב ושוב?
                  לכן אני שואל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ז
                    זאביק נערך לאחרונה על ידי

                    @חכמון
                    בס"ד ישנן 2 פיתרונות לזה,

                    1. בשירות לקוחות יש אפשרות לבקש להגדיר קמפיין פתוח "מיוחד", כך שבעת המענה לקמפיין, הלקוח יכנס לשלוחה A , ואילו כאשר הלקוח יחזור בשיחה חוזרת לקמפיין, הוא יכנס לשלוחה B
                      (יתכן שלא כל נציגי השרות של "ימות" מכירים את האפשרות הזו, - אבל הבכירים שבהם מהתמיכה הטכנית מכירים את זה ומבצעים זאת, - מנסיון אישי).

                    2. ניתן להשתמש דרך API במנוע קמפיין שמתחיל כך:
                      http://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging

                    תסתכל בתיעוד API כיצד להמשיך עם הפרמטרים הלאה, - ובמנוע קמפיין זה ניתן להגדיר לבד מה שתרצה,

                    כמובן שניתן להכניס את כל הלינק של הAPI לתוך שלוחת API בתוך המערכת, ואכמ"ל בזה.

                    ורק יש לשים לב, ששיטת התימחור ביחידות של 2 סוגי הקמפיינים שהוזכרו, (קמפיין רגיל / והקמפיין המיוחד הנ"ל) הינו שונה לגמרי, - ותבדוק מה הכי מתאים לך,

                    ועוד שים לב, שבמנוע קמפיין המיוחד הנ"ל, אין אפשרות של חיוג חוזר באין מענה!!!
                    ובשביל להתגבר על החיסרון הזה, צריך להשתמש ולבנות בזה קומבינות מורכבות (וכך אני עושה בפועל), אך איני יכול כעת להאריך בזה.

                    בהצלחה!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון