תקלה בגישה לניהול טלפוני בשלוחה הראשית – "ביפ" ארוך וחסימה
-
שלום לכולם, אני נתקל בבעיה מוזרה בגישה לניהול הטלפוני של השלוחה הראשית במערכת שלי. בכל פעם שאני מנסה להיכנס לניהול דרך הטלפון, נשמע צליל "ביפ" ארוך והמערכת לא מאפשרת להתקדם להגדרות או לשנות שום דבר.
חשוב לציין:
ניסיתי להעתיק את כל הגדרות השלוחה לשלוחה פנימית אחרת כדי לבדוק אם זו בעיה נקודתית, אך התקלה משתכפלת – גם בשלוחה החדשה נשמע אותו ביפ ארוך.
ניסיתי לבדוק אם יש הגדרה שגויה ב-ext.ini, אך לא מצאתי משהו חריג.
האם מישהו נתקל בתופעה כזו? האם זה מעיד על קובץ הגדרות פגום, חסימה כלשהי, או אולי הגדרה ספציפית שגורמת לקריסה של תפריט הניהול?
כך מוגדר(לדעתי הכל תקין)check_list_tzintuk=1 go_to_from_tzintuk_found=/1 go_to_from_tzintuk_not_found=/100 check_did_and_go_to_folder=yes did_and_phone_not_found=check_did -
@מוזר זה רק מה שמוגדר?
אם כן תוסיף את זהtype=menu -
@קו-המוסיקה אבל אני לא רוצה שזה יהיה שלןחה אלה רק פילטר !!??
-
@מוזר
תכניס את זה ככה,
הוספתי לך את ההגדרה של אומר שזה פילטרtype=go_to_from_tzintuk check_list_tzintuk=1 go_to_from_tzintuk_found=/1 go_to_from_tzintuk_not_found=/100 check_did_and_go_to_folder=yes did_and_phone_not_found=check_did