שלום יש לי מלא מספרי משנה במערכת ואני תמיד מתבלבל בינהם למה שלא יוכלו לקרות להם שמות או לפחות מספר מקוצר
תודה מראש
(פשוט זה משגע אותי)
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מוזר
-
שמות למספרי משנהפורסם בבקשות לפיתוח
-
RE: דחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!! ⛔🚫פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלוס
קיים פתרון פשוט לבעיה המאפשר כניסה למערכת גם למספרים שהוגדרו כחסומים .יש להוסיף את ההגדרה הבאה לקובץ הראשי של המערכת :
check_template_filter_blocked_enter=yes
שימו לב: הגדרה זו תאפשר כניסה למערכת לכל המספרים החסומים, כולל אלו שנחסמו במכוון על ידכם בעבר.
מקווה שעזרתי
-
RE: סקר משני קוויםפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@אברהם-נ שאלתי אם יש אפשרות בדרך הפשוטה של ימות ולא בכל מיני דרכים של......
לכן שאלתי בכל אופן סליחה! -
הקלטה קצרה מידיפורסם בבאגים במערכת
תסכול משלוחות הקלטה: האם זה קרה גם לכם?
אני תוהה אם נתקלתם בתופעה המעצבנת הזו:לא פעם ולא פעמיים, הקלטתי הודעה ארוכה ומפורטת בשלוחת הקלטות במערכת טלפונית (כמו שיעור וכדו'). לאחר מספר דקות של הקלטה, כשהקשתי על הלחצן סולמית (#) לסיום ההודעה, המערכת פשוט השיבה: "ההודעה קצרה מדי".
זה מרגיש כאילו המערכת לא הקליטה דבר ממה שאמרתי!
️ התופעה המטרידה:
ההודעה נדחתה בטענה שהיא "קצרה מדי", למרות שהיא הייתה ארוכה.לאחר מכן, בכל ניסיון חוזר באותה שיחה, המערכת דוחה אוטומטית את ההקלטה בטענה שהיא קצרה מדי, עד שצריך לנתק ולחייג מחדש למערכת.
מדובר בתקלה רחבה:
חשוב לי לציין: זו אינה תופעה קבועה – היא מתרחשת לעיתים נדירות, אך מעצבנת מאוד כשהיא קורית.זו גם אינה בעיה ספציפית למערכת אחת או לקו שלי: שמעתי על מקרים דומים מאחרים, וזה קרה לי בכמה מערכות טלפוניות שונות.
אשמח לדעת: האם גם אתם חוויתם תקלה מוזרה זו?

-
RE: שמות למספרי משנהפורסם בבקשות לפיתוח
@למה-לא מה אכפת לי מה יש לכם ביקשתי פיתוח לי יש 2 מספרים !!!
-
RE: ניתוב שיחות למערכת וירטואל פלוספורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@שמואל-9 באיזה מודול אפשרי לעשות הפנייה ראוטינג או ראוטינג ימות?
-
הורדה ישירות לקופורסם בשאלות ועזרה הדדית
אשמח לדעת איך אפשר להוריד קבצים מיוטיוב ישירות לקו {בלי שרתים למינהם!!!!!!!!!!!!} תודה מראש
-
RE: הוספה לרשימת תפוצה בקו אחרפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פיתה לא חייב מספר מישנה ניתן להגדיר הפנייה לפי מחויג פה https://f2.freeivr.co.il/post/60

פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מוזר
-
RE: דחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!! ⛔🚫פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלוס
אם מדובר במערכת פשוטה וקטנה (לדוגמה, מערכת טלפון ביתית קטנה ), אני מוכן לעזור לך להגדיר את הכל מחדש בכיף.
לעומת זאת, אם מדובר במערכת גדולה יותר (כמו מרכזייה עסקית מורכבת עם שלוחות רבות), הדרך הטובה ביותר היא לנסות להגדיר את הכל מחדש מהיסוד. סביר להניח שמדובר בטעות מסוימת שנפלה בהגדרות – ייתכן שישנה שלוחה מסוימת שלא הוגדרה כראוי, או כל פרמטר אחר שגורם לתקלה, גם אם נראה ש "הכל עבד לפניכן" לפעמים זה רק נראה
טיפ כללי:
במערכות גדולות, נסה לבודד את מקור הבעיה:
בדוק שלוחה/רכיב בודד: האם הבעיה חוזרת על עצמה גם בהגדרת שלוחה חדשה ונקייה?
השווה להגדרות עובדות: האם יש הבדל קטן ונסתר בין ההגדרות של שלוחה עובדת לבין זו שאינה עובדת?
האם תוכל לפרט לי קצת יותר על סוג המערכת וגודלה כדי שאוכל לעזור לך באופן ספציפי יותר?
בהצלחה
-
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכןפורסם בחדש במערכת
כבר כתבת את זה בנושא נפרד ונתבקשתי לאחד אז אני מאחד מוטי מוטי מוטי
בבדיקה שערכתי של מודול התור החדש שהגדרתי במערכת, נתקלתי בתקלה מוזרה ופתאומית:- בשלב מסוים המערכת הודיעה על "מקומכם בתור 2", ובכך דילגה על מקום 1.
- בנוסף, השיחה לא הופנתה כנדרש ונשארה תלויה.
הערה חשובה: לפני שקרתה התקלה, המודול עבד בצורה תקינה לחלוטין. התקלה התרחשה בפתאומיות ולאחר זמן מה הסתדרה מעצמה, וכעת המערכת שוב עובדת כרגיל.
למרות שהתקלה כרגע אינה פעילה, סביר להניח שמדובר בבאג נקודתי שיכול לחזור.
אני יכול לצרף הקלטה מהשיחה שבה התרחשה התקלה, אם זה יוכל לסייע לצוות הטכני בבדיקה ובזיהוי הבעיה.
כפי שהתבקש, מדובר במשהו לבדיקה במסגרת העבודה על המודול החדש החינמי.
בכל אופן, תודה רבה לימות המשיח על כל הפיתוח והשירותים הניתנים לציבור כולו!
יישר כוח.

-
RE: דחוף!!! מאזינים נחסמים מרשי"ת אוטומאטי!! ⛔🚫פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלוס
קיים פתרון פשוט לבעיה המאפשר כניסה למערכת גם למספרים שהוגדרו כחסומים .יש להוסיף את ההגדרה הבאה לקובץ הראשי של המערכת :
check_template_filter_blocked_enter=yes
שימו לב: הגדרה זו תאפשר כניסה למערכת לכל המספרים החסומים, כולל אלו שנחסמו במכוון על ידכם בעבר.
מקווה שעזרתי
-
RE: שיתוף ממערכות אחרות בלבד | עזרהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@יב כתב בשיתוף ממערכות אחרות בלבד | עזרה:
אבל לכאורה, אם זה 2 שרתים, הוא לא אמור לבקש קוד ושלוחה.
"לכאורה" (אבל לא תתפלא), יש שם באג, או לא יודע מה.
וזה כן מבקש, בקיצור.
זה לא 'אולי', זה ודאי: מדובר בשני שרתים שונים.
בהצלחה
-
RE: הקלטה קצרה מידיפורסם בבאגים במערכת
@מרדכי-השמח כתב בהקלטה קצרה מידי:
עושה רושם שבינה רשמה את ההודעה הזו...
בינה כן בינה מלאכותית אולי
אבל בכל אופן לא צריך להיות כזה גאון בשביל להיתקל בכאלה בעיות!!

-
הקלטה קצרה מידיפורסם בבאגים במערכת
תסכול משלוחות הקלטה: האם זה קרה גם לכם?
אני תוהה אם נתקלתם בתופעה המעצבנת הזו:לא פעם ולא פעמיים, הקלטתי הודעה ארוכה ומפורטת בשלוחת הקלטות במערכת טלפונית (כמו שיעור וכדו'). לאחר מספר דקות של הקלטה, כשהקשתי על הלחצן סולמית (#) לסיום ההודעה, המערכת פשוט השיבה: "ההודעה קצרה מדי".
זה מרגיש כאילו המערכת לא הקליטה דבר ממה שאמרתי!
️ התופעה המטרידה:
ההודעה נדחתה בטענה שהיא "קצרה מדי", למרות שהיא הייתה ארוכה.לאחר מכן, בכל ניסיון חוזר באותה שיחה, המערכת דוחה אוטומטית את ההקלטה בטענה שהיא קצרה מדי, עד שצריך לנתק ולחייג מחדש למערכת.
מדובר בתקלה רחבה:
חשוב לי לציין: זו אינה תופעה קבועה – היא מתרחשת לעיתים נדירות, אך מעצבנת מאוד כשהיא קורית.זו גם אינה בעיה ספציפית למערכת אחת או לקו שלי: שמעתי על מקרים דומים מאחרים, וזה קרה לי בכמה מערכות טלפוניות שונות.
אשמח לדעת: האם גם אתם חוויתם תקלה מוזרה זו?

-
RE: הוספה לרשימת תפוצה בקו אחרפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פיתה לא חייב מספר מישנה ניתן להגדיר הפנייה לפי מחויג פה https://f2.freeivr.co.il/post/60

-
RE: הורדת קובץ מהמערכת במהירותפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@אביי-ורבא לא בדיוק הבנתי מה יש לך בתוכנה תוכל להסביר יותר!