הפרום השתנה לי!!!!
-

זה אצל כולם?
-
@פיתה תנסה לעשות רענון..
-
-
אצל כולם.
-
@אA במקום שדרוג יצא שנמוך...
חזרנו 10 גירסאת אחורה -
@מתעניין
גם לדעתי הישן היה טוב יותר.
אל אף שישנם כמה תוספים נחמדים.
זה ממש דומה למתמחים טופ וכדו', פחות יחודי. -
-
על הפנים
-
@מנסה
בדיוק!! -
@פיתה אפשר להירגע
תיכף שמאול יבוא והכל יסתדר. -
@מתעניין
אב אולי זה בכוונה? -
@מתעניין
אתה איתו בקשר? -
@פיתה נו, ואם תשלח פה מאה הודעות זה יעזור?
אין שום סיבה שזה בכונה, זה גירסא ישנה מאוד.
-
@מתעניין
הההה.....
כך פעם הפרום היה נירה? -
על כל פנים, למי שזה מפריע מאוד אפשר להתאים אישית את תצוגת האתר.
-
איך אפשר?
-
@אA
בהגדרות
תלחץ על סמל המשתמש שמשמאל למעלה, > הגדרות> מראה האתר יש רשימה לבחור מתוכה> שמור שינויים [למטה] -
זה לא משנה ממש את מראה האתר אלא את העיצוב
-
@אA
תראו מה זה!!!

אני מקבל התראה על כל מה שזז בפרום!!!!
-
@פיתה למה אתה מנוי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
