הפרום השתנה לי!!!!
-
על הפנים
-
@מנסה
בדיוק!! -
@פיתה אפשר להירגע
תיכף שמאול יבוא והכל יסתדר. -
@מתעניין
אב אולי זה בכוונה? -
@מתעניין
אתה איתו בקשר? -
@פיתה נו, ואם תשלח פה מאה הודעות זה יעזור?
אין שום סיבה שזה בכונה, זה גירסא ישנה מאוד.
-
@מתעניין
הההה.....
כך פעם הפרום היה נירה? -
על כל פנים, למי שזה מפריע מאוד אפשר להתאים אישית את תצוגת האתר.
-
איך אפשר?
-
@אA
בהגדרות
תלחץ על סמל המשתמש שמשמאל למעלה, > הגדרות> מראה האתר יש רשימה לבחור מתוכה> שמור שינויים [למטה] -
זה לא משנה ממש את מראה האתר אלא את העיצוב
-
@אA
תראו מה זה!!!

אני מקבל התראה על כל מה שזז בפרום!!!!
-
@פיתה למה אתה מנוי?
-
@פיתה
או שאתה עוקב אחרי .. ( בטעות -
גם לי עושה ממש בלאגן, מקווה שיחזירו למצב הקודם.
-
-
@פיתה הבעייה של הכפתורי שליחה וביטול בתגובה נפתרה.
-
@avrham כתב בהפרום השתנה לי!!!!:
@פיתה הבעייה של הכפתורי שליחה וביטול בתגובה נפתרה.
העיצוב הולך להישאר ככה?
זה זוועה! -
@שמואל-ש. רציתי לתת לך לייק אבל אי אפשר...
רק אם מקטינים את הריזולוציה ל 50 אחוז, או שכותבים עוד פוסט.

-
@פישל זה נראה שימות המשיח נהיה עתיד התקשורת ועתיק הפורום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות