הפרום השתנה לי!!!!
-
טוב לא יודע מה היה פה אצל כולם,
אבל אני בכלל לא הצלחתי לשלוח דברים כי לא היה כפתור של שליחה,
רק עכשיו נכנסתי ראיתי שסמו כפתור שליחה,
מה הסיפור? -
@קו-המוסיקה עכשיו סידרו את זה
(או עכשיו שמתי לב.....) -
אני עדיין בלי כפתור, אלא אם אני מקטין את הרזולוציה.
אני כרגע רק עם קונטרול אנטר. -
@אA
כך זה אצלי.....

-
@פיתה
כך זה אצלי...

-
@אA
מוזר הפרום הזה.....
אצלי לדוגמה הפעמון עם יותר התראות מ"לא נקרא"....... -
@פיתה
אני לא נהנתי מהעיצוב של הפורום.
אמנם יש פיצרים חדשים, אבל העיצוב בכללי לא לטעמי. -
ואוו איזה פורום, תודה לכם, אני כבר שנה ומעלה כאן ויש פה איזשהי חוויה להשמש בפורום, תודה, ושפו ענק על העבודה שאתם עושים למען משתמשים הפורום
-
@אA איזה פיצ'רים?
-
אין אפשרות לערוך הודעות, הפקד של מספר ההודעות מסתיר את זה

-
@עידו
תעמוד עליו בקצה איפה שהנקודות, ותוכל לערוך.
גם אצלי זה ככה -
@אA מצליח, אבל מורכב, וודאי שצריך שינוי.
-
@עידו
אני כרגע לא יכול ללחוץ על כפתור השליחהאו הביטול -
@אA ככה היה לי בהתחלה, הייתי צריך להקטין את התצוגה בשביל זה
-
@עידו
אני יודע.
אבל אני צריך להקטין לממש קטן וזה לא נח -
אני לא מבין, הפרום הזה סופי?
-
@פיתה
ככל הנראה כן.
אני אמנם מתחיל להתרגל אליו לאט לאט, אבל יש דברים פחות מהפורום הקודם -
@אA כתב בהפרום השתנה לי!!!!:
אבל יש דברים פחות מהפורום הקודם
מלא דברים!!
גם כל מיני בגים מוזרים.....
(אולי אם יתקנו אותם הפרום הזה יהיה יותר טוב במבט סופי) -
הכל פה כמעט השתנה.
-
@פיתה כתב בהפרום השתנה לי!!!!:
אני לא מבין, הפרום הזה סופי?
לאאאא אל תגיד לי את זה זה, פשוט זוועה, ואין לזה שום הצדקה.
סה"כ כמה דקות עבודה.
לא מבין מה הסיפור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות