מייל לטלפון - כמה שאלות בודדות בלבד (לא על עצם ההתקנה אלא על המסתעף)
-
שלום וברכה, אני לא רוצה להקפיץ נושא ישן והוא כמהשך לנושא הזה - https://f2.freeivr.co.il/topic/9910/שליחת-וקבלת-מיילים-באמצעות-הטלפון-הכשר-בחינם-abaye-מדריך-מפורט/161
יש לי כמה שאלות שלא ראיתי שדנו בה שמה אשמח לעזרה, תודה רבה.
- האם ניתן לשייך את הקו רק לתווית מסוימת במייל שאני יוצר ורק מה שנכנס לתווית האת יושמע בטלפון ולא כל המיילים שנכנסים לדוא"ל? וא"כ איך?
2 אם כן האם ניתן לשייך כמה תוויות לכמה שלוחות נפרדות באותו מס' טלפון?
-
האם ניתן לשייך את השמיעת מיילים רק לתת שלוחה ולא לשלוחה ראשונה (היינו לא לשלוחה 6 אלא לשלוחה 6<3?
-
האם ניתן לחור למקום האחרון - באמצע המייל?
-
בשרשור ארוך האם ניתן לשמוע את כל השרשור (כי הוא נותן לשמוע רק את המיילים האחרונים של השרשור לפני שנשלחה הודעה אחרת למיי)
-
האם ניתן לדלג בשניות או בדקות בקריאת המייל?
-
האם ניתן לעשות משהו שלא יקריא במייל של קבוצה את כל האריכות שניתן להירשם וכו' וכו' אלא את תוכן המייל שכתבו ממש?
תודה רבה.
-
-
- בעיקרון כן ע"י שינוי התווית בשיטס, אני רק לא בטוח שזה עובד.
- פשוט תגדיר לכל שלוחה ותווית שיטס נפרד.
3.כן, בשיטס. - כן , חזרה למיקום האחרון.
- לא הבנתי.
- נראה לי שכן במקשים הרגילים (זו שלוחת השמעת קבצים רגילה).
- נראה לי שבמתמחים טופ במודול של פילרמוני יש את האפשרות הזו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות