חיוג עם מספר המערכת
-
שלום רב.
אשמח לקבל יעוץ כיצד לעשות את הדברים הבאים.
יש לי קו שמספרו לצורך הדוגמא 023131111 עם מודל תור, שמחייג למספר טלפון לצורך הדוגמא 0533111111.
אני רוצה שכשמחייגים לקו ומקישים 1 למודל תור, ומגיעים למספר האישי שלי, אם לא עניתי, ואני מחייג חזרה ללקוח, שיהיה ללקוח כזיהוי את המספר 02, ולא 05331.
איך אני עושה את זה (בלי להתקשר לקו ואז לעשות ניתוב שיחה). לא אכפת לי לעשות שהמספר האישי (05331) יהיה המספר של הקו (במקום 02) אבל איך יעשו את ההפניה בשלוחה 1 אליי, הרי זה יחזור לשלוחה הראשית (כי זה מחייג שוב למספר הקו, 05331)
חשבתי לעשות שמי שמחייג למספר 05331 זה יפנה למספר 02, אבל אז, אחרי שמקישים 1 (מפנה למספר 05331, אז זה יחזור חזרה לקו....
אני בקיצור לא רוצה לגרום לאנשים לרשום את המספר 05331 אלא שישמרו את המספר 02.
תודה רבה -
@קובי-י. זכור לי שמישהו ביקש פעם דבר כזה הפיתרון היחיד הוא שתי סימים סים1 מקבל את השיחות מפנה למערכת המעררכת מפנה לסים השני ושיחות יוצאות מהסים הראשון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות