שליחת צינתוק בעלות יחידות
-
שלום רב.
זכור לי שבעבר היה אפשרות לשלוח לרשי"ת בשיגור הודעות צינתוק בעלות של 0.1, ואני עכשיו רואה שאין את האופציה הזאת.
למ?
אשמח לדעת איך אני שולח צינתוק לרשי"ת.

-
@קובי-י. משום מה ביטלו את האפשרות הזאת במבזק NBS (יכול להיות שבעוד ריסיילרים)
במערכות הרגילות של ימות יש את האפשרות כרגיל
אפשר להפעיל צינתוק כזה דרך API -
@מוטי-לוין א
תודה רבה
איך דרך API? -
@קובי-י.
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=טוקן&phones=tpl:מזהה קמפיין -
@מוטי-לוין מה אני שם במזהה קמפיין ?
וזה זה עובד אפילו שאלות את האפשרות ? -
@haiims כתב בשליחת צינתוק בעלות יחידות:
@מוטי-לוין מה אני שם במזהה קמפיין ?
כמו שרואים בתמונה, מזהה קמפיין

וזה זה עובד אפילו שאלות את האפשרות ?
כן
-
@מוטי-לוין לפתוח שלוחה של צינתוק להכניס את ההגדרה הזאת ? (לא משתמש בapi לכן הרבה שאלות .)
כי אני משאיר הודעה בשלוחת הקלטות זה ישאיר צינתוק? -
@haiims כתב בשליחת צינתוק בעלות יחידות:
@מוטי-לוין לפתוח שלוחה של צינתוק להכניס את ההגדרה הזאת ? (לא משתמש בapi לכן הרבה שאלות .)
כי אני משאיר הודעה בשלוחת הקלטות זה ישאיר צינתוק?לא צריך לזה API אפשר עם מודל הפעלה מהירה לקמפיין
ולהוסיף הגדרה שיפעיל רק צינתוקcampaign_run_tzintuk=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות