איך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?
-
@אלע זה של ימות המשיח?
-
@א.ב לא
פיתוח אישי של מישהו

-
@אלע מצוין, תודה רבה
אבל זה לא נותן לכתוב שם את המספרי קוים -
-
@אלע נכנסתי לשם אני עושה וכתוב שגיאה
אני מכניס את הקו שלי, ואת הקוד -
מה אמורים להכניס במסומן בצהוב?

-
-
@אA כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
לאן מעתיקים את הקוד? לקובץ רגיל במחשב של html
או בתוך האתר?
אשמח להסבר -
@א.ב
קובץ html במחשב.
יש הדרכה בפוסט הראשון -
@אA כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
@א.ב
קובץ html במחשב.
יש הדרכה בפוסט הראשוןאוקי, תודה.
לגבי הדרכה, חיפשתי לא מצאתי -
@א.ב
יש הדרכה בסרטון איך ליצור את הקובץ הזה.
אתה יודע לעשות את זה? -
@אA את הקובץ פתחתי במחשב
אבל מה אני אמור לכתוב בזה
והאם זה מעתיק או מעביר?כמו כן, אם שלוחת המקור נמצאת בתת שלוחה, לדוגמא 1>6>1
מה אמורים לכתוב?
-
@א.ב
מעתיק.
צודק בלשון.
מכנס טוקן ונתיב ואז יופיעו הקבצים אתה בוחר מה להעביר בוחר את המיקום וזהו. -
@אA כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
מכנס טוקן ונתיב ואז יופיעו הקבצים אתה בוחר מה להעביר בוחר את המיקום וזהו.
לא יודע מה זה טוקן
-
@א.ב
תיכנס באתר הישן לשונית אבטחה>מפתחות גישה>יפתח חלון >צור מפתח>תמלא>צור >תעתיק את מה שיצא לשדה טוקן. -
@אA מצוין, תודה
ואיך הוא ידע לזהות לאיזה שלוחה אני צריך?
כפי שכתבתי, מדובר על תת שלוחה, לדוגמא: 1>6>1 -
@א.ב
אתה כותב בנתיב -
@אA כן, אבל איך כותבים לו תת שלוחה
עם פסיק? עם סימון כזה: > איך? -
@א.ב
אם זה 1 6 1 אז 1/6/1 -
@אA מצוין
תודה רבה! (אני עדין לא יכול לתת לייק, אז אני כותב במקום לעשות לייק)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות