איך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?
-
@אA כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
@א.ב
קובץ html במחשב.
יש הדרכה בפוסט הראשוןאוקי, תודה.
לגבי הדרכה, חיפשתי לא מצאתי -
@א.ב
יש הדרכה בסרטון איך ליצור את הקובץ הזה.
אתה יודע לעשות את זה? -
@אA את הקובץ פתחתי במחשב
אבל מה אני אמור לכתוב בזה
והאם זה מעתיק או מעביר?כמו כן, אם שלוחת המקור נמצאת בתת שלוחה, לדוגמא 1>6>1
מה אמורים לכתוב?
-
@א.ב
מעתיק.
צודק בלשון.
מכנס טוקן ונתיב ואז יופיעו הקבצים אתה בוחר מה להעביר בוחר את המיקום וזהו. -
@אA כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
מכנס טוקן ונתיב ואז יופיעו הקבצים אתה בוחר מה להעביר בוחר את המיקום וזהו.
לא יודע מה זה טוקן
-
@א.ב
תיכנס באתר הישן לשונית אבטחה>מפתחות גישה>יפתח חלון >צור מפתח>תמלא>צור >תעתיק את מה שיצא לשדה טוקן. -
@אA מצוין, תודה
ואיך הוא ידע לזהות לאיזה שלוחה אני צריך?
כפי שכתבתי, מדובר על תת שלוחה, לדוגמא: 1>6>1 -
@א.ב
אתה כותב בנתיב -
@אA כן, אבל איך כותבים לו תת שלוחה
עם פסיק? עם סימון כזה: > איך? -
@א.ב
אם זה 1 6 1 אז 1/6/1 -
@אA מצוין
תודה רבה! (אני עדין לא יכול לתת לייק, אז אני כותב במקום לעשות לייק) -
@אA
ניתן להעביר שלוחה ממערכת תכנים לוואצפון (שיופיע בשלוחה 1 בווצאפון)? -
@א.ב
בחדשים כן -
@אA מוזר, בדקתי (הווצאפון הוא חדש, לפני כמה ימים) ולא מעביר, למרות שמופיע בתוכנה שלך שזה העביר
-
-
-
@sh0548534047
גם שם צריך טוקן לא? -
@אA
נראה לי שמספיק סיסמא
עוד לא עבדתי על זה -
@אa טלפון :סיסמה
-
@sh0548534047 כתב באיך מעתיקים תיקית/שלוחת תכנים מקו לקו אחר?:
אם לא הסתדרת יש מערכת חדשה של @טנטפון
ראה כאןתודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות