העתק מערכות
-
-
@שואל-שאלה בשתיהם
-
@טנטפון
ניסיתי - לא עובד -
@טנטפון
אולי זה קשור לאתר דרך נטפרי? -
@שואל-שאלה לא אמור להיות קשור תנסה עם מערכת אחרת
-
@שואל-שאלה
לי זה עבד מצויין עם שלוחה שבתוכה כמה וכמה תתי שלוחות -
@אA
דרך האתר שנפתח בנטפרי? -
@שואל-שאלה
כן.
האתר של עזר פון -
-
@שואל-שאלה
מה עם הקובץ שלי?
גם לא עובד? -
@אA איזה קובץ שלך
-
@121244
שלחתי לך אותו
https://f2.freeivr.co.il/post/172160 -
@אA
לא ניסיתי
אבל אשמח להסבר איפה אני שם את הקובץ? ואיך בדיוק זה מעתיק? -
@שואל-שאלה
אתה לוקח את הקוד מכניס לקובץ טקסט במחשב>קובץ>שמור בשם>ואז שומר בשם שתרצה כשלאחריו נקודה ואז html ושמור. וזהו הקובץ נוצר בשלוחה.
וזה מעתיק בפקודות API. -
@אA
ולעלות את זה לשלוחה? -
@שואל-שאלה
מה?
אתה מכנס טוקן בקובץ ונתיב ואז הוא מראה את כל השלוחות שיש ואתה בוחר מה להעביר. -
@אA
ואז המחשב עושה את זה לבד? -
@שואל-שאלה
זה לא המחשב זה השרתים של ימות. -
@אA
אוקי הבנתי
אני יגדיר את זה בעז"ה ואעדכן אותך -
@שואל-שאלה ניסית עם מערכת אחרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות