מעבר לשלוחה אחרת | הכיצד
-
מה ההגדרה שאני צריך להשים כדי שלאחר שנמצאים בשלוחת עשיית סקר - יעבור לשלוחה אחרת?
ההגדרות בשלוחה הם:הגדרת ניהול סקר type=seker_questions seker_questions_admin=yes מיקום שלוחת סקר seker_questions_patch=/1מה צריך להוסיף?
-
-
@CUBASE
משם לקוח ההגדרות שהבאתי, אכן.
אבל לא מצאתי מעבר בסיום. -
@פלפל-שחור תעשה פתיחת הקישור בכרטיסייה חדשה
-
@CUBASE
זה מה שאני תמיד עושה.
אבל לתוצאה רצויה- עדיין לא הגעתי. -
זה?
**יציאה - הכוונה לבדוק שאלה הבאה באם לא קיימת חוזר אחורה או אם מוגדר לעבור לשלוחה אחרת | ראה כאן את האפשרויות להגדרה כולל ניתוק.seker_questions_end_goto=/xxx
-
@פלפל-שחור בדיוק, לכן אמרתי לך לפתוח בכרטיסייה חדשה

-
הבנתי.
אבל זה לא מה שאני מחפש.
זה קישור למי שמצביע.
אם שמת לב - אני שמתי קישור על שלוחה בה אני עושה למאזינים ומנהל סקר, - אני רוצה שאני יעבור בסיום עריכת סקר לעבור לשלוחה שאני יגדיר.
מה עושים?
תודה! -
@פלפל-שחור
נראה לי שזו ההגדרהseker_questions_end_goto=/xxx
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות