שלוחת הקלטה למערכת אחרת (כולל שליחת צינתוק מהמערכות)
-
שימו לב! לא בדקתי כל ההגדרה והגדרה במידה ואחת ההגדרות לא עובדת כתבו לי פה
מוקדש ל @אa , וקרדיט על העזרה בבדיקות
ההגדרות בשלוחהtype=api api_link=https://copy-c8lk.onrender.com/transcribe api_add_0=token=יש לכתוב טוקן של המערכת הנוכחית api_add_1=token_b=יש לכתוב טוקן של המערכת השניה api_add_2=N=נתיב שמירה במערכת השניה (ללא / בהתחלה) api_add_3=M=נתיב שמירה במערכת הזאת (עם / בהתחלה)ההגדרות של שליחת צינתוק:
שימו לב כל אחד ממהגדרות מתחיל בapi_add_Xבמידה ואתם שמים רק חלק ממהגדרות יש לבדוק שהמספר הולך בסדר עוקבapi_add_4=Tzintuk=רשימה מערכת א (ניתן לכתוב כמה רשימות ולהפריד בפסיק) api_add_5=callerId=זיהוי יוצא מערכת א api_add_6=TzintukTimeOut= אורך צינתוק מערכת א אפשרות מענה למערכת א (יש למחוק כדי שלא יוכלו לענות) api_add_7=sayInfoOnAnswer=true מערכת ב: api_add_8=Tzintuk_b= רשימה מערכת ב (ניתן לכתוב כמה רשימות ולהפריד בפסיק) api_add_9=callerId_b= זיהוי יוצא מערכת ב api_add_10=TzintukTimeOut_b= אורך צינתוק מערכת ב אפשרות מענה למערכת ב (יש למחוק כדי שלא יוכלו לענות) api_add_11=sayInfoOnAnswer_b=trueבהצלחה
-
@איל-משולש
אין כמוך!!!
רק העלתי את העניין שאני צריך וכבר הוא הוציא את זה...
אפילו לא הספקתי לסיים את הנסיון פיתוח שלי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות