ניתוק לאחר הקלטה
-
אני צריך שמתי שמקישים 0 מקלטים הודעה למנהל המערכת לכן הגדרתי את זה
title=תא קולי למנהלי הקבוצה type=record ;לשמיעת הקלטה 1, לאישור ושליחת צנתוק 2, להקלטה מחדש 3, להמשך הקלטה 4, לאישור הקלטה ללא צנתוק 5, ליציאה 6 menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk menu_record_options_3=record_again menu_record_options_4=continue_recording menu_record_options_5=record_ok menu_record_options_6=record_cancel menu_record_options_7=noop menu_record_options_8=noop folder_move=/voiceMail list_tzintuk=admins say_record_number=no say_record_menu=no record_cancel_goto=/ record_end_goto=/אני רוצה שמייד אחרי שעושים סולמית זה מאשר את ההקלטה ומנתק
-
@אליהו-קטורזה
תגדיר שבסיום ההקלטה יעבור לשלוחת ניתוק. -
@אA איך?
-
@אליהו-קטורזה
בשורה האחרונה תגדיר מעבר לשלוחה אחרת, ותחפש באינדקס בניהול שלוחת ניתוק -
@אליהו-קטורזה תגדיר בשלוחה כך:
type=record title=תא קולי למנהלי הקבוצה ; אישור מידי בהקשת סולמית record_ok=# ; העברה לתיקיית תא קולי folder_move=/voiceMail ; צינתוק לרשימת המנהלים list_tzintuk=admins ; שלא ישמיע מספר הקלטה say_record_number=no ; שלא ישמיע תפריט להקלטה נוספת say_record_menu=no ; ניתוק השיחה בסיום ההקלטה record_end_goto=hangup ; שליחת צינתוק בסיום ההקלטה record_end_run_tzintuk=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות