מעבר למערכת במענה לצינתוק - יש הגדרה מובנית (וגם אפשרות לביטול)
-
עריכה: כיום האפשרות זמינה ברירת מחדל, אם רוצים לבטל את האפשרות, ניתן להגדיר (בשלוחה מסויימת או ב-
ivr.ini) :tzintuk_say_system_info_on_answer=noהפוסט הישן בספויילר

אהלן חברים,

בשנייה שעליתי על זה, היה לי ברור שאני חייב לשתף אתכם!
מסתבר שיש הגדרה מובנית למעבר למערכת מיד במענה לצינתוק!ההגדרה הזו קיימת "מתחת לרדאר" כבר תקופה בשרתים של ימות המשיח, ואיכשהו היא נשארה מוסתרת ולא תועדה באופן רשמי.
ההגדרה היא פשוטה וכל כך מתבקשת:tzintuk_say_system_info_on_answer=yesרוצים להגדיר בשלוחה ספציפית? הגדירו את ההגדרה בקובץ
ext.iniרוצים שההגדרה תעבוד לכם בכל המערכת? - פשוט הגדירו אותה בקובץ
ivr.iniבתפריט הראשי!תשאלו איך עליתי על זה?

זה הגיע מכיוון ממש לא צפוי!
שלחתי קריאת API ל-GetIVR2Dir. בתשובה שקיבלתי, הצצתי במערךextIniשמכיל את כל ההגדרות בשלוחה, כולל הגדרות ברירת מחדל נסתרות שלא אנחנו כתבנו בקובץ.
פתאום קפצה לי לעין השורה הבאה:
tzintuk_say_system_info_on_answer=noפשוט שיניתי ל-
yes, וזה עובד פצצה! 🤯תיהנו, ותעדכנו אם זה שימושי לכם!
שימו לב שכרגע בעת מענה לא עובד ההגדרות של מחייג ומחוייג, ככה שגם אם תשלוח מזיהוי שונה של המערכת יגיעו לאפה שמגיעים בחיוג למספר הרגיל
-
@CUBASE עובד??
-
@1668 נראה לך שפרסמתי לפני בדיקה? עובד פצצה!!

-
@CUBASE מטורף!!!!!!!!
-
C CUBASE התייחס לנושא זה
-
@CUBASE זה רק לקובץ IVR או גם בשלוחת שליחת צינתוק / שליחת צינתוק אחרי הודעה?
-
@איל-משולש כמובן שזה אפשרי גם בשלוחה ספציפית, אערוך את הפוסט שיהיה ברור יותר
-
@CUBASE פצצה מתקתקת איך עלית על זה??
-
@1668 כתבתי בסוף הפוסט, זה משהו עם API
-
@CUBASE עכשיו ראיתי אלוף העולם


-
רק שימות לא יחסמו את זה בגלל שעלו ע"ז והם לא רוצים ראיה שהם לא פרסמו
-
@1668 הם לא יחסמו את זה, כנראה לא פרסמו בגלל שהם עוד לא סיימו את הפיתוח של זה כי זה לא מפנה לפי מחוייג
-
@CUBASE אלווףף אחד היפים



-
@CUBASE אז אולי תבדוק אם אפשר לשים גם הגדרות של הפניה לפי מחייג


-
@רק-תורה עד כמה שאני חושב זה לא קשור להגדרה אלא לתמיכה מצד ימות
-
@CUBASE תודה


-
-
@CUBASE סליחה על הבורות, אבל איפה צריך להכניס את ההגדרה הזו?
-
@נחמייער בקובץ
ivr.iniשנמצא בשלוחה הראשית -
@CUBASE לאו דווקא אתה יכול לשים את זה בשלוחה שממנה יוצא הצינתוקים
-
@CUBASE כרגיל אין עליך בעולם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות