מערכת נסגרה לבד
-
יש לי מערכת עם 5000 דקות תוך שבועים והיות אני מתקשר למערכת זה אומר לי המספר אליו חיגתם אינו
מחובר פתאום האם למישהו יש פתרון??????
דחוף תודה מראש!!! -
@1668 יכול להיות באג זמני תוודא שוב עוד כמה זמן ותנסה להתחבר לניהול מהאתר
-
@BEN-ZION זה כבר מאתמול בשעה 22:00 בערך!
-
-
@1668 תחכה לשירות לקוחות מחר
-
@BEN-ZION כתב במערכת נסגרה לבד:
@1668 תחכה לשירות לקוחות מחר
אין שרות לקוחות אני חיכיתי מעל שעה על הקו וא"כ זה אומר לי אנא השאירו הודעתכם!!!!!!!!!!!
וזה דחוף לי מאוד מה עושים -
@1668 שלח להם במייל תתייג את שמואל הוא משתדל לעזור גם מחוץ לשעות
-
@1668 אולי זה חסימה של ועדת הרבנים, לפעמים זה מה ששומעים כשהם חוסמים קו, תבדוק בוירטואל אם עובד, או תנסה להתחבר באתר.
-
1 1668 סימן נושא זה כשאלה
-
1 1668 סימן נושא זה כנושא רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות