תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
-
@אליהו-קטורזה טיפלתי לך בזה, תנסה להתקשר עכשיו
-
@CUBASE עכשיו אני מחייג זה מתנתק מתקשר אליי אני עונה אני שומע כאילו אני מחייג למספר אמריקאי (מין טרררררר כזה) כמה שניות אחר כך אני מקבל צינטוק נוסף שאני עדיין בשיחה ואם אני עונה אני שומע כאילו הצד השני שם אותי בממתינה ואם אני מאחד את השיחות אני שומע את עצמי
-
ביצעתי לפי זה אבל עדיין, זה לא מעביר אותי כלל לשלוחת הניתובייה,
אלא מחייג בצורה אוטומטית למספר הנייד שלי, עם זיהוי של מספר המערכת.
אתה יכול לנסות לבד, ותווכח שאני צודק!אלא א"כ יתכן ואני טעיתי בהגדרה הראשונית בשלב א',
כי כתוב בשלב א' של המדריך שורה שלכאורה נכנסה בטעות:
"
️ החליפו את 0555555555 במספר הנייד שלכם",
ובקובץ ההגדרות עצמו אין שום שורה עם 0555555555. -
@יצחק-המוכשר
בשלוחת system יש את ההגדרות -
יש משהו שיכול לעזור לי?
-
@sh0548534047
התכוונתי לשלב א' של המדריך, בהגדרה הראשונית,
ואל ההגדרות שצריך להכניס לקובץ ההגדרות של: Did_Go_To.ini בשלוחה הראשית. -
יש לו ניראלי טעות בקוד
-
@sh0548534047 הנה אני כאן. מספר המערכת: 0779711256 קוד: 123456
-
בקוד
@אליהו-קטורזה תגיד לי איזה שלוחה אני אעשה לך העתקת מערכות ממני
-
@sh0548534047 לא הבנתי...
-
@אליהו-קטורזה קודם כל שלב א' כבר גמרת ?
-
אני רוצה שזה יעשה שאני מתקשר מקיש מספר וזה מחייג אילו עם זהוי המערכת אם אי אפשר לעשות זאת מהשלוחה הראשית אז תעשה שאני לוחץ 1 ואז מחייג
-
@sh0548534047 אני ניסתי וזה לא עשה כלום לכן איפסתי את המערכת והמערכת נמחקה מרשמימת הצינטוקים
-
כמובן שאני צריך לענות לצינטוק ואז להקיש את המספר...
-
ואגב ניראלי שיש לו טעות

זה עושה הפניה רק למספר המערכת זה אחד הסיבות שמחקתי את הכל... אתה יכול לראות בהודעות קודמות שניסיתי וזה לא עבד...
-
אשמח שאם אתה יכול תעשה את זה עם המספר שלך לבדוק שהכל עובד ואז אני ישנה למספר שלי...
תודה מראש!
-
זה עושה הפניה רק למספר המערכת זה אחד הסיבות שמחקתי את הכל... אתה יכול לראות בהודעות קודמות שניסיתי וזה לא עבד...
אני עובד על זה ..
-
באתר החדש אני עם הארץ שלחתי לך קוד לאתר הישן.
-
@sh0548534047 קוד האימות החד פעמי: 828673
-
אם תירצה אתה יכול להוסיף את המספר שלך גם לקוד אימות כדי שאם יתנתק לך לא תצטרך אותי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות