וואו, אין מילים!
באמת מאגר מפתיע ביותר של שירים.
תודה תודה רבה!!!




נ. ב. אולי כדאי לפתוח ג"כ שלוחה ייעודית עם מאגר של שירים ווקאליים?
מה אתם אומרים?
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יצחק המוכשר
-
RE: בשורה משמחת!😊 שלוחת המוזיקה המלאה מוכנה לשיתוף! 🎸🎤🪗🥁
-
RE: דחוף - ניהול חדרי ועידה חסומה זמנית - שימו לב לתמונה
@יצחק-sh
עליתי על הבעיה.
ככל הנראה ימות המשיח העבירו את כל המערכות שהיו באתר של ניהול חדרי ועידה בשרת הפרייבט לשרת הרגיל.
(רק באתר של ניהול חדרי ועידה ולא בפועל ממש.)
ולכן הפתרון האפשרי שעוזר מניסיון הוא להיכנס לאתר ניהול חדרי ועידה,
ולבצע לפי השלבים הבאים:- כניסה ללשונית "החשבון שלי".
- לבחור ב"מערכות".
- לבחור את המערכת הרצויה.
- להיכנס ל"פרטי המערכת".
- ללחוץ על "רגיל" (לא על פרייבט).
- לשמור שינויים.
עכשיו האתר אמור לעבוד לכם בצורה תקינה לגמרי.
אשמח לתגובות על המדריך הנ"ל, והאם זה באמת עזר לכם.
מותר גם לפרגן ב'לייק'...........
בהצלחה רבה!
-
RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם
@איל-משולש ויש באג נוסף, כשבוחרים להקליט מחדש, לא ניתן לאשר את ההודעה,
ואז כשבוחרים לאשר את ההקלטה שהקליטו מחדש מועברים שוב להקלטה מחדש.
וסתם ככה האם ניתן לעשות פסיקים ונקודות? -
RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם
@אA
אין לי מה להוסיף ולהתווכח,
אבל תקרא שוב את ההודעה שלי,
ותבין שזה לא קשור לפרטי ההודעה של השמעת קבצים. -
RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם
@אA כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:
הבנתי.
רק כתבתי שיתכן וזה בנוי על אותו אופן.אבל אני יודע בוודאות שזה לא קשור למה שאמרת.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יצחק המוכשר
-
RE: עזרה ליצור קו של שידורים חיים מאתרי חדשות (כעין מה שהיה ב"נייעס החרדי") דרך שידור חי אינטרנטי מה אני צריך לעשות כדי שזה יקרה אשמח להסבר במילים פשוטות
נראה לי לעניות דעתי,
שכדאי לך לעשות זאת לא דרך ימות המשיח אלא דרך חברה אחרת.
כמו שראיתי שיש קו "ניוז קליק" שיש שמה הרבה ערוצי רדיו וכדו'.רק מעניין אותי מאוד באיזה חברה פתחו את זה?
אם למישהו יש מושג אשמח שיגיב כאן.
זה יכול לעזור להרבה אנשים.
בתודה מראש! -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@sh0548534047
התכוונתי לשלב א' של המדריך, בהגדרה הראשונית,
ואל ההגדרות שצריך להכניס לקובץ ההגדרות של: Did_Go_To.ini בשלוחה הראשית. -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
ביצעתי לפי זה אבל עדיין, זה לא מעביר אותי כלל לשלוחת הניתובייה,
אלא מחייג בצורה אוטומטית למספר הנייד שלי, עם זיהוי של מספר המערכת.
אתה יכול לנסות לבד, ותווכח שאני צודק!אלא א"כ יתכן ואני טעיתי בהגדרה הראשונית בשלב א',
כי כתוב בשלב א' של המדריך שורה שלכאורה נכנסה בטעות:
"
️ החליפו את 0555555555 במספר הנייד שלכם",
ובקובץ ההגדרות עצמו אין שום שורה עם 0555555555. -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@CUBASE
שלא יהיה כתוב בקובץ ההגדרות כך:access_filter_1=g.*.*.*.*.*.5s.1.thiscallאלא כך:
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscallכי אם לא, זה בעצם מחייג בצורה אוטומטית למספר הנייד שלי ולא מעביר לשלוחת הניתובייה לבחירת מספר לחיוג.
אבל עדיין אם יגדירו ככה, יש כאן באג שהנתונים נשמרים בלוג בשלוחה,
מה שבעצם מונע מהמערכת לבצע חיוגים נוספים (ולכן הצינתוק לא נשלח). -
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
@cubase
וואו אין מילים,
באמת מודול מוצלח ביותר!!!
ובמיוחד ההדרכה, שמאוד מפורטת ומובנת ביותר.
יישר כח גדול!!!(רק צריך לעדכן את המדריך, כפי שכבר אמרו בתחילת השרשור.)
-
RE: שרת תיווך לסקריפטים של גוגל
@איל-משולש
קודם כל, תודה רבה על הפיתוח הנפלא,
זה באמת דבר נצרך מאוד.
דבר שני, רציתי לשאול האם השרת התיווך שלך עובד על כל סוגי הפקודות של API?
כי ראיתי למשל בפקודה של החזרת תשובה מהשרת -
שישמיע מוזיקה בהמתנה (music_on_hold),
השיחה מתנתקת (אחרי ההתחברות לשרת המגשר שלך),
ולכאורה הבעיה היא לא בסקריפט שלי,
מכיון שהלוג מציג הכל בצורה תקינה.
אשמח לתשובה בנושא.
בתודה מראש! -
RE: מודול השמעת זמני התפילות והמניין הקרוב
שימו לב!
לא יודע אם זה קשור ממש לפורום,
אבל אם בכל זאת כבר העליתם את הנושא,
אז שימו לב שמכיון שיש תקלה זמנית באתר הראשי,
לכן הם פירסמו כעת קישור חילופי לאתר: https://minyanim-yvzg.onrender.com/
בהצלחה! -
RE: דחוף - ניהול חדרי ועידה חסומה זמנית - שימו לב לתמונה
@יצחק-sh
עליתי על הבעיה.
ככל הנראה ימות המשיח העבירו את כל המערכות שהיו באתר של ניהול חדרי ועידה בשרת הפרייבט לשרת הרגיל.
(רק באתר של ניהול חדרי ועידה ולא בפועל ממש.)
ולכן הפתרון האפשרי שעוזר מניסיון הוא להיכנס לאתר ניהול חדרי ועידה,
ולבצע לפי השלבים הבאים:- כניסה ללשונית "החשבון שלי".
- לבחור ב"מערכות".
- לבחור את המערכת הרצויה.
- להיכנס ל"פרטי המערכת".
- ללחוץ על "רגיל" (לא על פרייבט).
- לשמור שינויים.
עכשיו האתר אמור לעבוד לכם בצורה תקינה לגמרי.
אשמח לתגובות על המדריך הנ"ל, והאם זה באמת עזר לכם.
מותר גם לפרגן ב'לייק'...........
בהצלחה רבה!
-
RE: שידור חי אינטרנטי תקלה
@עובד-את-השם
לכאורה התקלה לא נמצאת בכל השרתים השונים של המערכות,
אלא רק בשרתים צפציפיים.
תנסה לפתוח קו חדש בשרת הפרייווט,
ולכאורה זה כן יעבוד לך.
(אבל עדיין כפי שציינתי בהודעה הקודמת שלי,
השידורים לא נשמעים חלקים 100% כמו פעם.) -
RE: הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם
@איל-משולש כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:
איך זה קשור לפורומים, איך זה קשור לעריכה באתר?
א'. כתבתי אתר, כדי שתבין מה אני רוצה שיהיה.
ב'. אמרתי פורומים, משום שבפורומים יש הרבה שמקליטים,
וצריך שיהיה את הזיהוי של כותב הטקסט.
ומה שאמרת שניתן להגדיר שישמעו את השם לפני ההודעה,
אתה מתכון לפרטי הודעה של השמעת קבצים?
א"כ זה לא יבדיל בין הודעת טקסט להודעה קולית,
ואז אני כבר לא רוצה שישמעו הודעה מאת בהודעה קולית,
משום ששם לא צריכים את זה שיש כבר זיהוי בקול.
(וחוץ מזה, אם אני רוצה שישמעו את תאריך ושעת ההקלטה בהקשה על מקש מסוים,
לא יוכלו להגדיר זאת משום שזה כבר תפוס לשם בלבד.)
אז אני מבקש שיהיה בהודעות הטקסט "הודעה מאת",
וכך רק בהודעות הטקסט ישמעו "הודעה מאת" בתחילת הטקסט.
(וגם יוכלו להגדיר מקש מסוים שישמעו את תאריך ושעת יצירת הטקסט.)