תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
-
זה מתקשר אליי פעמים כועידה
כי במקום להיכנס לשלוחה A הוא נשאר באותו שלוחה מכיון שהפילטר ב 5 שניות וזה כנראה לא מספיק לו ולכן תנסה להרחיב את הפילטר ל 10 שניות ותבדוק אם זה עובד כמובן תמחק את קובץ הפילטר מהשלוחה
-
@sh0548534047
מה לשנות?type=nitoviya nitoviya_dial_to=050****293 check_access_filter=yes access_filter_no_goto=A access_filter_1=g.*.*.*.*.*.5s.1.thiscall send_dtmf=1,0010,0100 -
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.10s.1.thiscallאני לא בטוח שזה יעזור אבל תנסה את זה
-
@sh0548534047
מה מוגדר אצלך? -
@sh0548534047
עובד...
תודה רבה -
@cubase סליחה שאני שואל שוב, ניתן להגדיר מזהה אחר, שמאושר כמובן?
והאם ניתן להגדיר שכל מספר יוכל להתקשר לשלוחה זו? -
@0548552104
אי אפשר
המספר הראשי תמיד מחייג.... -
@0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה
-
@sh0548534047 עובד תודה!!!
-
@אליהו-קטורזה
מה שינית ??? -
@sh0548534047 שום דבר... בגלל שבהתחלה רציתי שמייד שאני מתקשר זה מתנתק ונשלח צינטוק שכחתי שצריך ללחוץ על 1...

-
-
@CUBASE האם ניתן לחייג עם זיהוי מערכת שונה?
-
@האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות