שלום וברכה
האם ניתן לעשות שגם המודל תור החדש routing_queue יעבוד עם ניהול תורים ,כרגע זה כותב שהשלוחה אינה תור?
תודה רבה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מעבדת בין הסדרים
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מעבדת בין הסדרים
-
RE: תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
תודה על המדריך
א נראה שחסר פה שורה
כתוב לשנות את 0555555555 במספר שלכם אבל לא מופיע בקוד השורה עם 0555555555

ב אם תוכל להסביר במדריך איך לעשות שזה לא יהיה על שלוחה הראשית בשביל מי שמשתמש במערכת שיש בה עוד דברים
ג האם ניתן לחסוך חלק מהתהליך ע"י חיוג מחשבון SIP של המערכת ולרשום אותה לצינטוקים של עצמה או שזה חייב להישאר כך
ד וכן האם זה יעבוד רק לטלפון אחד (שממנו יחיגו) או שאפשר להוסיף כמה ברשימה ואיך
תודה מראש
מקווה שאני לא מטריח סתם -
שינוי זמן המתנה מקסימלי לפי שעות במודל תור אפשרי?
שלום וברכה אני צריך להגדיר במודל תור שבשעות מסוימות יהיה זמן המתנה ארוך ובשעות מסוימות קצר
השאלה האם זה אפשרי להגדיר באותו שלוחה בהגדרות בלי לעשות כמה שלוחות ופילטר לפי שעות??
תודה רבה -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@שלוחה-404 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@אלחנן1 @eliyahu מאתמול בערב שיחות נכנסות לתור ולא מחייגות לנציגים
גם אצלי זה כך נכנסים לתור לא מחיג בסיום זמן ההמתנה מתנתק השיחה אפילו שמוגדר מעבר לשלוחה אחרת בסיום הזמן
-
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
סליחה על השאלה
משהו יודע האם המודל עובד תקין ושולח את כל השיחות לנציגים???
לפני כמה חודשים השתמשתי בזה והרבה פעמים השיחות לא עברו לשום נציג
האם היום אפשר לסמוך על זה?? -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
נראה לי שהמודל לא עובד אני מתקשר הוא אומר לי מיקומך בתור 2 ולא מצלצל לאף נציג
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
שלום וברכה
האם ניתן לעשות שגם המודל תור החדש routing_queue יעבוד עם ניהול תורים ,כרגע זה כותב שהשלוחה אינה תור?
תודה רבה -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
האם מערכת ניהול תורים תעבוד עם השלוחה הזאת?
בדקתי וכרגע הוא כותב שהשלוחה אינה תור -
בקשת עזרה! שיחה מקוטעת בSIP
שלום וברכה אני משתמש במיקרו סיפ במחשב ומחובר לאינטרנט של בזק עם נטפרי ומיש שמדבר איתי שומע מקוטע מידי כמה שניות הדיבור שלי נתקע
לפני כשנה השתמשתי ב SIP עם אינטרנט של 019 ונטפרי עלתשתית בזק וזכור לי שעבד מצוין
מישהו יודע להגיד לי למה זה קורה אם צריך לשנות משהו בהגדרות או אינטרנט אחר