• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    182 פוסטים 16 כותבים 879 צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מחובר
      אליהו קטורזה @sh0548534047
      נערך לאחרונה על ידי

      @sh0548534047 שום דבר... בגלל שבהתחלה רציתי שמייד שאני מתקשר זה מתנתק ונשלח צינטוק שכחתי שצריך ללחוץ על 1... 🙄 😌 🤔 🤔

      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S מנותק
        sh0548534047 @אליהו קטורזה
        נערך לאחרונה על ידי

        @אליהו-קטורזה
        👍

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה מנותק
          האנטר @CUBASE
          נערך לאחרונה על ידי

          @CUBASE האם ניתן לחייג עם זיהוי מערכת שונה?

          C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • C מנותק
            CUBASE @האנטר
            נערך לאחרונה על ידי

            @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

            S ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • S מנותק
              sh0548534047 @CUBASE
              נערך לאחרונה על ידי

              @CUBASE כתב:

              @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך
              ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

              לי יש מערכת עם כמה מסספרי משנה
              ניסיתי והוא מחייג עם המספר הראשי ונרשם לצינתוקים....

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מעבדת בין הסדרים
                נערך לאחרונה על ידי

                תודה על המדריך
                א נראה שחסר פה שורה
                כתוב לשנות את 0555555555 במספר שלכם אבל לא מופיע בקוד השורה עם 0555555555
                74d1903f-1159-481f-b4cb-3e9f1fcc6c2d-image.jpeg

                ב אם תוכל להסביר במדריך איך לעשות שזה לא יהיה על שלוחה הראשית בשביל מי שמשתמש במערכת שיש בה עוד דברים

                ג האם ניתן לחסוך חלק מהתהליך ע"י חיוג מחשבון SIP של המערכת ולרשום אותה לצינטוקים של עצמה או שזה חייב להישאר כך

                ד וכן האם זה יעבוד רק לטלפון אחד (שממנו יחיגו) או שאפשר להוסיף כמה ברשימה ואיך

                תודה מראש
                מקווה שאני לא מטריח סתם

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • C מנותק
                  CUBASE @מעבדת בין הסדרים
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מעבדת-בין-הסדרים

                  א. תודה, תוקן.
                  ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה 0/0/ - במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
                  ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
                  ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-System למספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה מנותק
                    האנטר @CUBASE
                    נערך לאחרונה על ידי האנטר

                    @CUBASE כוונתי לשני מערכות נפרדות, לא למספר משני

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • C מנותק
                      CUBASE @האנטר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מעבדת בין הסדרים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        יש לי כבר פילטרים בשלוחה הראשית ניסתי להגדיר כך אבל זה לא נראה שזה עובד
                        מה להגדיר

                        type=menu
                        
                        פילטר לפי מספר המערכת 
                        check_did_and_go_to_folder=yes
                        
                        check_template_filter=2
                        
                        check_template_filter_active=yes
                        check_template_filter_none_go_to=/3
                        check_template_filter_error_phone_go_to=/3
                        
                        ; מספר המערכת יופנה לשלוחת System
                        086182111=System```
                        קוד
                        
                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C מנותק
                          CUBASE @מעבדת בין הסדרים
                          נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                          @מעבדת-בין-הסדרים את שורות 13 12 אתה צריך לכתוב בקובץ חדש בשם Did_Go_To.ini (ואם אפשר פעם הבאה לקרוא כל מילה במדריך לפני שיש שאלות...)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון