• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    184 פוסטים 16 כותבים 933 צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • C מנותק
      CUBASE @האנטר
      נערך לאחרונה על ידי

      @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

      S ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S מנותק
        sh0548534047 @CUBASE
        נערך לאחרונה על ידי

        @CUBASE כתב:

        @האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך
        ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה

        לי יש מערכת עם כמה מסספרי משנה
        ניסיתי והוא מחייג עם המספר הראשי ונרשם לצינתוקים....

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מעבדת בין הסדרים
          נערך לאחרונה על ידי

          תודה על המדריך
          א נראה שחסר פה שורה
          כתוב לשנות את 0555555555 במספר שלכם אבל לא מופיע בקוד השורה עם 0555555555
          74d1903f-1159-481f-b4cb-3e9f1fcc6c2d-image.jpeg

          ב אם תוכל להסביר במדריך איך לעשות שזה לא יהיה על שלוחה הראשית בשביל מי שמשתמש במערכת שיש בה עוד דברים

          ג האם ניתן לחסוך חלק מהתהליך ע"י חיוג מחשבון SIP של המערכת ולרשום אותה לצינטוקים של עצמה או שזה חייב להישאר כך

          ד וכן האם זה יעבוד רק לטלפון אחד (שממנו יחיגו) או שאפשר להוסיף כמה ברשימה ואיך

          תודה מראש
          מקווה שאני לא מטריח סתם

          C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • C מנותק
            CUBASE @מעבדת בין הסדרים
            נערך לאחרונה על ידי

            @מעבדת-בין-הסדרים

            א. תודה, תוקן.
            ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה 0/0/ - במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
            ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
            ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-System למספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה מנותק
              האנטר @CUBASE
              נערך לאחרונה על ידי האנטר

              @CUBASE כוונתי לשני מערכות נפרדות, לא למספר משני

              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • C מנותק
                CUBASE @האנטר
                נערך לאחרונה על ידי

                @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מעבדת בין הסדרים
                  נערך לאחרונה על ידי מעבדת בין הסדרים

                  יש לי כבר פילטרים בשלוחה הראשית ניסתי להגדיר כך אבל זה לא נראה שזה עובד
                  מה להגדיר

                  type=menu
                  
                  פילטר לפי מספר המערכת 
                  check_did_and_go_to_folder=yes
                  
                  check_template_filter=2
                  
                  check_template_filter_active=yes
                  check_template_filter_none_go_to=/3
                  check_template_filter_error_phone_go_to=/3
                  
                  ; מספר המערכת יופנה לשלוחת 000000000=System
                  C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • C מנותק
                    CUBASE @מעבדת בין הסדרים
                    נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                    @מעבדת-בין-הסדרים את שורות 13 12 אתה צריך לכתוב בקובץ חדש בשם Did_Go_To.ini (ואם אפשר פעם הבאה לקרוא כל מילה במדריך לפני שיש שאלות...)

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מעבדת בין הסדרים @CUBASE
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @CUBASE סליחה
                      זה לא שלא עברתי על המדריך פשוט היה לי כבר פילטרים בשלוחה אז חשבתי לעשות כך למעשה מחקתי את אחד מהם ועשיתי בדיוק כמו המדרי ך ועובד מצוין 👍 👍
                      רק רציתי לדעת איך להגדיר שישמור הקלטה מהשיחה או שזה שומר אז באיזה שלוחה

                      חוץ מזה רעיון לשדרוג אולי אפשר ע"י פקודה מסקריפט גוגל +גוגל שיטס (בדומה למייל לטלפון) לעשות שיזין את המספר של המחיג והמספר שאיליו יחיג ואז יהסקריפט יורשום בשלוחות את ההגדרות וישלח צינתוק כך שיהיה חייגן חייגן כזה דרך המחשב (חיקוי של התוסף Click To Call Yemot שעושה את זה בתשלום )

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • C מנותק
                        CUBASE @מעבדת בין הסדרים
                        נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                        @מעבדת-בין-הסדרים כתב:

                        רק רציתי לדעת איך להגדיר שישמור הקלטה מהשיחה או שזה שומר אז באיזה שלוחה

                        א"א, זה מודול ניתוביה.

                        @מעבדת-בין-הסדרים כתב:

                        חוץ מזה רעיון לשדרוג אולי אפשר ע"י פקודה מסקריפט גוגל +גוגל שיטס (בדומה למייל לטלפון) לעשות שיזין את המספר של המחיג והמספר שאיליו יחיג ואז יהסקריפט יורשום בשלוחות את ההגדרות וישלח צינתוק כך שיהיה חייגן חייגן כזה דרך המחשב (חיקוי של התוסף Click To Call Yemot שעושה את זה בתשלום )

                        רעיון מצויין, אחשוב על פיתוח של זה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון