תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
-
תודה רבה לCUBASE על הטרחה לרעיון
-
@לימוד-בתורת-מרן עכשיו אני מחייג זה אומר הצינטוק הופעל בהצלחה מתנתק באתר אני רואה שהמערכת בשיחה עם המערכת ואחרי בערך דקה השיחה של המערכת מתנתקת ולא נשלח אליי צינטוק...
-
@לימוד-בתורת-מרן עכשיו אני מחייג זה אומר הצינטוק הופעל בהצלחה מתנתק באתר אני רואה שהמערכת בשיחה עם המערכת ואחרי בערך דקה השיחה של המערכת מתנתקת ולא נשלח אליי צינטוק...
תבדוק אם הוא נכנס לשלוחה A ?
-
@cubase בשביל להגדיר עם עוד מזהה שאושר במערכת כיצד?
תודה!! -
@cubase
וואו אין מילים,
באמת מודול מוצלח ביותר!!!
ובמיוחד ההדרכה, שמאוד מפורטת ומובנת ביותר.
יישר כח גדול!!!(רק צריך לעדכן את המדריך, כפי שכבר אמרו בתחילת השרשור.)
-
רק צריך לעדכן את המדריך
מה צריך לעדכן?
-
@CUBASE
שלא יהיה כתוב בקובץ ההגדרות כך:access_filter_1=g.*.*.*.*.*.5s.1.thiscallאלא כך:
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.thiscallכי אם לא, זה בעצם מחייג בצורה אוטומטית למספר הנייד שלי ולא מעביר לשלוחת הניתובייה לבחירת מספר לחיוג.
אבל עדיין אם יגדירו ככה, יש כאן באג שהנתונים נשמרים בלוג בשלוחה,
מה שבעצם מונע מהמערכת לבצע חיוגים נוספים (ולכן הצינתוק לא נשלח). -
@יצחק-המוכשר. ההגדרה הנכונה היא כמופיע ובמדריך ואכמ"ל עיין בפוסטים הקודמים שדובר על הגדרה אחרת שהופיעה קודם לכן במדריך,
בצע את הפעולות כמו שכתוב כאן ויחזור לעבוד לך
פעם הבאה לעבוד לפי המדריך ולא להתחכם..
-
@CUBASE
המדריך כבר תוקן @יצחק-המוכשר זה כבר המעודכן -
-
@אליהו-קטורזה מה התיוג ??
-
@sh0548534047 מה זאת אומרת תיוג?
-
@אליהו-קטורזה מה רצית שלחת לי ואני לא יודע מה זאת אומרת "כן"
-
@sh0548534047 שאלת אם נכנס לשלוחה A כנס לפה
-
אשמח אם תסדר: מספר מערכת 0779711256 סיסמא: 123456
-
@אליהו-קטורזה אם הוא נכנס ל A סימן שזה לא מוגדר נכון תגדיר שניה לפי המדריך החדש
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.5s.1.thiscallותבדוק אם זה עובד...
-
@sh0548534047 איפה להגדיר?
-
@אליהו-קטורזה בשלוחת SYSTEM
-
@sh0548534047 במקום מה?
-
@אליהו-קטורזה במקום מה שהיה כתוב שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות