תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!
-
@CUBASE האם ניתן לחייג עם זיהוי מערכת שונה?
-
@האנטר לכאו' אפשר אם כי זה קצת מסובך ולא בדקתי את זה, צריך מישהו שיש לו מערכת עם זיהוי שונה לבדיקה
-
-
תודה על המדריך
א נראה שחסר פה שורה
כתוב לשנות את 0555555555 במספר שלכם אבל לא מופיע בקוד השורה עם 0555555555

ב אם תוכל להסביר במדריך איך לעשות שזה לא יהיה על שלוחה הראשית בשביל מי שמשתמש במערכת שיש בה עוד דברים
ג האם ניתן לחסוך חלק מהתהליך ע"י חיוג מחשבון SIP של המערכת ולרשום אותה לצינטוקים של עצמה או שזה חייב להישאר כך
ד וכן האם זה יעבוד רק לטלפון אחד (שממנו יחיגו) או שאפשר להוסיף כמה ברשימה ואיך
תודה מראש
מקווה שאני לא מטריח סתם -
א. תודה, תוקן.
ב. הסיבה שנשאר המשפט להחליף את המספר זה כי המדריך היה בהתחלה על השלוחה הראשית ואז שיניתי אותו (שים לב שכתוב במדריך כל הזמן שלפי הדוגמא זו שלוחה0/0/- במקומות האלה תחליף לשלוחה כפי רצונך)
ג. אפשרי, אפשר גם ע"י מודול תור אבל המדריך נכתב לכאלה שרוצים את הכל בחינם - כולל הרישום לצינתוקים שהוא חד-פעמי
ד. אפשר לעשות שתהיה שלוחת הוספת ערך שתשנה את המספר לחיוג ב-Systemלמספר של המחייג וכך כל אחד זה יעשה למספר שלו. -
@CUBASE כוונתי לשני מערכות נפרדות, לא למספר משני
-
@האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?
-
יש לי כבר פילטרים בשלוחה הראשית ניסתי להגדיר כך אבל זה לא נראה שזה עובד
מה להגדירtype=menu פילטר לפי מספר המערכת check_did_and_go_to_folder=yes check_template_filter=2 check_template_filter_active=yes check_template_filter_none_go_to=/3 check_template_filter_error_phone_go_to=/3 ; מספר המערכת יופנה לשלוחת 000000000=System -
@מעבדת-בין-הסדרים את שורות 13 12 אתה צריך לכתוב בקובץ חדש בשם
Did_Go_To.ini(ואם אפשר פעם הבאה לקרוא כל מילה במדריך לפני שיש שאלות...) -
@CUBASE סליחה
זה לא שלא עברתי על המדריך פשוט היה לי כבר פילטרים בשלוחה אז חשבתי לעשות כך למעשה מחקתי את אחד מהם ועשיתי בדיוק כמו המדרי ך ועובד מצוין

רק רציתי לדעת איך להגדיר שישמור הקלטה מהשיחה או שזה שומר אז באיזה שלוחהחוץ מזה רעיון לשדרוג אולי אפשר ע"י פקודה מסקריפט גוגל +גוגל שיטס (בדומה למייל לטלפון) לעשות שיזין את המספר של המחיג והמספר שאיליו יחיג ואז יהסקריפט יורשום בשלוחות את ההגדרות וישלח צינתוק כך שיהיה חייגן חייגן כזה דרך המחשב (חיקוי של התוסף Click To Call Yemot שעושה את זה בתשלום )
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות