מספר אישי למערכת
-
שלום לכולם
פעם @נועם-אלימלך
פירסם מודל של הפניה למערכת אחרת להתקנה במערכת
ועוד כמה פירסמו
יש מצב מישהו שולח לי לינק -
הקפצה..
-
-
@נועם-אלימלך
ערב טוב -
@נועם-אלימלך
רוצה לעזור לי עם הקו שדיברנו? -
נועם-אלימלך כתב:
@לימוד-בתורת-מרן https://f2.freeivr.co.il/topic/20923/שיוך-מספר
זהזה מה שחיפס*&ה
-
@לימוד-בתורת-מרן
לאחרונה נתקלתי בהרבה מערכות שעשו תפריט לשיוך מספרים למערכת, כששלוחה 1 מפנה לפתיחת מערכת IVR חדשה ושלוחה 2 משייכת את המספר למערכת. אין לי מושג איך הם עשו את זה, אבל חשבתי על רעיון איך לעשות משהו דומה בצורה פשוטה יחסית:פותחים שלוחת תפריט, ובתוכה פותחים את שלוחה 1 ומגדירים אותה כניתוב לפתיחת מערכת IVR חדשה:
type=routing_yemot routing_yemot_number=0733509000פותחים (בתוך שלוחת התפריט) את שלוחה 2 ומגדירים אותה כשלוחת העתקת מודלים של טלטופ:
type=api api_link=https://teletop.biz/agdarot/copy.php api_add_0=password=סיסמת הניהול של המערכת הנוכחית api_add_1=key_t=השלוחה להעתקהשיו רק נשאר להגדיר את השלוחה להעתקה. נניח שזה יהיה בשלוחת התפריט של השיוך (5) ואז שלוחה 9. ההגדרות הם:(אני עוסה שלוחה בתוך)
שיו רק נשאר להגדיר את השלוחה להעתקה. נניח שזה יהיה בשלוחת התפריט של השיוך (5) ואז שלוחה 9. ההגדרות הם:type=routing_yemot routing_yemot_number=מספר המערכת שלכם#שימו
️: בשיטה הזאת המאזין יכול לבחור לאיזה שלוחה להעתיק את שלוחת הניתוב למערכת שלכם, ככה שלא חייב שהוא ישים את זה בשלוחה הראשית..תודה ל @מייבין-במקצת
-
@נועם-אלימלך
רוצה על השלוחה הראשית לא שלוחה לבחירה -
-
@נועם-אלימלך
מה זה אני רוצה רק על השלוחה הראשית -
ל לימוד בתורת מרן סימן נושא זה כשאלה
-
@נועם-אלימלך
לא הבנתי תוכל לעזור לי?
הגדרתי בשלוחה 1type=create_ivr2שלוחה 2
type=api api_link=https://teletop.biz/agdarot/copy.php api_add_0=password=***** api_add_1=key_t=/ title= -
אג"ב שלוחה 1 זה הגדרה רשמית של פתיחת מערכת תכנים חדשה
-
type=api api_link=https://teletop.biz/agdarot/copy.php api_add_0=password=***** api_add_1=key_t=/1 title=
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות