• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    סימניה לעזרה בהגדרות מתקדמות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    22 פוסטים 2 כותבים 91 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מנותק
      הדיבל המעופף @איל משולש
      נערך לאחרונה על ידי הדיבל המעופף

      @איל-משולש
      תודה רבה עובד פצצה גם בחדש👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

      אבל הקישור פה לא תקין😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞

      @איל-משולש כתב:

      כדי להוסיף הגדרות וכן לערוך קיימות ניתן להשתמש בממשק הhtml שבניתי להורדת הקובץ יש להסיר את הכוכביות מהקישור

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה מנותק
        הדיבל המעופף @איל משולש
        נערך לאחרונה על ידי

        ובנוגע לזה התכוונתי שאני צריך סימנייה חדשה לכל קו

        @איל-משולש כתב:

        @הדיבל-המעופף שים לב למה שכתבתי, זה עובד לכל המערכות!!! המערכת היא בסה"כ שרת לשמירת הקובץ!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          איל משולש @הדיבל המעופף
          נערך לאחרונה על ידי

          @הדיבל-המעופף כתב:

          @איל-משולש
          תודה רבה עובד פצצה גם בחדש👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

          אבל הקישור פה לא תקין😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞

          @איל-משולש כתב:

          כדי להוסיף הגדרות וכן לערוך קיימות ניתן להשתמש בממשק הhtml שבניתי להורדת הקובץ יש להסיר את הכוכביות מהקישור

          הורדת כוכביות???

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            איל משולש @הדיבל המעופף
            נערך לאחרונה על ידי

            @הדיבל-המעופף כתב:

            ובנוגע לזה התכוונתי שאני צריך סימנייה חדשה לכל קו

            @איל-משולש כתב:

            @הדיבל-המעופף שים לב למה שכתבתי, זה עובד לכל המערכות!!! המערכת היא בסה"כ שרת לשמירת הקובץ!

            אתה עושה על מערכת אחת את הקובץ וכו', ובכל מערכת שתכנס הסימנייה תעבוד לך

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה מנותק
              הדיבל המעופף @איל משולש
              נערך לאחרונה על ידי

              @איל-משולש
              אבל אני צריך להכניס בסימנייה את הטוקן ?????????????????????????????????????

              (הורדתי כוכביות ועובד, סליחה שלא שמתי לב)

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                איל משולש @הדיבל המעופף
                נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                @הדיבל-המעופף כתב:

                @איל-משולש
                אבל אני צריך להכניס בסימנייה את הטוקן ?????????????????????????????????????

                (הורדתי כוכביות ועובד, סליחה שלא שמתי לב)

                הסימנייה הזאת עובדת שהיא שולחת פקודה לקבלת קובץ עם נתונים!!!, מכיון שצריך מיקום ברשת אתה שם את זה על הקו שלך, אבל באופן עקרוני אתה יכול לבנות ככה סימנייה שתעשה דברים לאתר של חדשות, רק שאז ימות יחסמו אותך!!!
                בקיצור: ההגדרות נמצאות במערכת אחת! אתה שם את הטוקן שלה! כשתיהיה במערכת אחרת זה יעבוד אותו דבר כי הוא יקח את קובץ ההגדרות (SIMANIA.ini) מהמערכת ההיא!
                נ.ב. עשית את זה במערכת אחת? תכנס עכשיו למערכת אחרת ותרא שזה עובד לך גם שם!

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה מנותק
                  הדיבל המעופף @איל משולש
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @איל-משולש
                  הא חשבתי שזה לוקח את קובץ ההגדרות ext

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    איל משולש @הדיבל המעופף
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הדיבל-המעופף תהנה עם השימוש, אשמח שתגיד לי בהמשך כמה זה נח
                    אם אתה מוסיף עוד הרבה הגדרות כדאי שתעלה פה את הקובץ שלך (SIMANIA.ini) שיהיה לכולם

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      הדיבל המעופף @איל משולש
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @איל-משולש
                      הקובץ לא מצליח לעדכן הוא כותב
                      שגיאה בשמירת הקובץ בשרת: undefined

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        איל משולש @הדיבל המעופף
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @הדיבל-המעופף גם לי הוא התחיל לעשות את הבעיה ממש מוזר, אני יבדוק את זה בהמשך כשיהיה לי זמן

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מנותק
                          הדיבל המעופף @איל משולש
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @איל-משולש
                          אוקיי תודה על ההשקעה 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה מנותק
                            הדיבל המעופף @איל משולש
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @איל-משולש
                            זה לא עובד לאתר החדש 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞
                            זה רק כאילו מכניס לקובץ אבל כשאני נוגע בקובץ או שומר אותו ההגדרה נעלמת

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א מנותק
                              איל משולש @הדיבל המעופף
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @הדיבל-המעופף האתר החדש יש לו משהו מסובך! אני יבדוק בהמשך אם אני מצליח לסדר את זה, אני בניתי את זה ב AI בכמה דקות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון