המעבר לשלוחות פנימיות לא עובד לי בזיהוי דיבור חינמי
-
@שואל-שאלה תבדוק בקובץ השגיאות האם הוא זיהה נכון בכלל
-
@איל-משולש
בהתחלה הוא לא זיהה דיבור
אבל בפעם השניה הוא אמר שהשלוחה אליה וכ'ו -
@שואל-שאלה תראה לי את קובץ השגיאות
-
@איל-משולש
צילום מסך?

-
@שואל-שאלה זה הדבר היחיד שכתוב שם
-
@שואל-שאלה הכי טוב שתריץ בדפדפן את הקריאה ותראה מה חוזר, אתה יכול / יודע?
-
@איל-משולש
זה כתוב פעמיים

-
@שואל-שאלה כנראה בגלל זה הבעיה, אתה יכול להריץ מהדפדפן?
-
אתה יכול / יודע?
בעצם מעתיקים את זה לדפדפן ולוחצים על הנטר?
-
@שואל-שאלה לא! אתה צריך גם את הנתונים של מיקום הקובץ שמע
תשלח את זה
https://hfnaia-menu.onrender.com/?ApiExtension=&token=******&path=!!!!!!!!!&rapi=??????????
את ה **** תחליף לטוקן
את ה !!!!!! לנתיב (הנתיב מפה api_add_1=path=4/123.ini)
את ה ????? תשים את הנתיב של הקובץ (נתיב תקייה ואז /api/שם קובץ [הקובץ שמע שהקלטת ואותו צריך לתמלל]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות