• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    60 פוסטים 11 כותבים 2.6k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      mhl @מתעניין
      נערך לאחרונה על ידי mhl

      type=go_to_folder
      go_to_folder=/1
      

      מה זה ההגדרה הזאת?

      מתענייןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מתענייןמ מנותק
        מתעניין @mhl
        נערך לאחרונה על ידי

        @mhl הפעלת שלוחה 1
        (בד"כ השלוחת העדכונים)

        M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M מנותק
          mhl @מתעניין
          נערך לאחרונה על ידי

          @מתעניין אז לא הבנתי מה יועיל שההרשמה תהיה בשלוה 9/7/3/1?

          מתענייןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מתענייןמ מנותק
            מתעניין @mhl
            נערך לאחרונה על ידי

            @mhl
            תתן לי את ההגדרות בשלוחת ההרשמה

            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • M מנותק
              mhl @מתעניין
              נערך לאחרונה על ידי mhl

              @מתעניין עכשיו הבנתי. שילך לשלוחה הקודמת ואין שום אפשרות שילך לתפריט הראשי?
              כלומר אין אפשרות למספר חול"י להיות בתפריט הראשי?

              מתענייןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M מנותק
                mhl @מתעניין
                נערך לאחרונה על ידי

                @מתעניין

                type=template_add_number
                template_to_add=5
                end_goto=/
                template_add_ok_no_say_number=yes
                
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מתענייןמ מנותק
                  מתעניין @mhl
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @mhl האפשרות השניה
                  תנסה לכתוב בשלוחת ההרשמה

                  end_goto=/10
                  

                  ובשלוחה 10 תעשה תפריט חילופי
                  כי כמו שאמרתי אם בשלוחה הראשית כולם מופנים להרשמה
                  אז אין לו אפשרות להיות בתפריט הראשי

                  M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    mhl @מתעניין
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מתעניין אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:

                    ובשלוחה 10 תעשה תפריט חילופי

                    מה הפירוש תפריט חילופי, רק הקלטת תפריט חילופית או כל המקשים?

                    מתענייןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מתענייןמ מנותק
                      מתעניין @mhl
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @mhl
                      כל מקש הפעלת שלוחה אחרת

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • M מנותק
                        mhl @מתעניין
                        נערך לאחרונה על ידי mhl

                        @מתעניין אז אפשר להגדיר ששלוחה 1 בתוך שלוחה 10 תהיה הפניה לשלוחה 1 בתפריט הראש ושלוחה 2 ל2 וכן הלאה?

                        מתענייןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מתענייןמ מנותק
                          מתעניין @mhl
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @mhl כןןןןןן

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • M מנותק
                            mhl @מתעניין
                            נערך לאחרונה על ידי mhl

                            @מתעניין מקווה שילך לי
                            בכל אופן תודה רבה
                            רק עוד משהו, כשילחצו על סולמית בשלוחה 1 בתוך שלוחה 10 לאיפה זה ילך?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M מנותק
                              mhl @מתעניין
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מתעניין אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:

                              האפשרות השניה
                              תנסה לכתוב בשלוחת ההרשמה
                              end_goto=/10

                              כמובן את ההגדרה הזאת למחוק?

                              end_goto=/
                              
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אברהם איזן @mhl
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @mhl אתה יכול להכניס את ההגדרות כי אני גם רוצה לעשות שכול מי שנכנס למערכת ירשם לרשימת צינתוקים בצורה שקטה
                                תודה

                                פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פ מנותק
                                  פיסטוק חלבי @אברהם איזן
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אברהם-איזן
                                  תכניס את ההגדרה הבאה

                                  template_add_ok_no_say_number=yes
                                  

                                  ותשנה את הודעת מערכת M1418 לשניה של שקט

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פ מנותק
                                    פיסטוק חלבי @אברהם איזן
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אברהם-איזן
                                    בנוסף אם אתה רוצה הבאתי כאן קישור להקלטה של אלפית שניה של שקט תוכל להוריד א"ז משם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אברהם איזן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @פיסטוק-חלבי אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:

                                      @אברהם-איזן
                                      תכניס את ההגדרה הבאה

                                      template_add_ok_no_say_number=yes
                                      

                                      ותשנה את הודעת מערכת M1418 לשניה של שקט

                                      מה עושה ההגדרה הזו?

                                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ מנותק
                                        פיסטוק חלבי @אברהם איזן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אברהם-איזן הוספה לרשימת הצינתוקים

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אברהם איזן @פיסטוק חלבי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @פיסטוק-חלבי ואז מי שנכנס למערכת נרשם לרשימה?

                                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פ מנותק
                                            פיסטוק חלבי @אברהם איזן
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אברהם-איזן כן.

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון