הרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל
-
@מתעניין אז לא הבנתי מה יועיל שההרשמה תהיה בשלוה 9/7/3/1?
-
@mhl
תתן לי את ההגדרות בשלוחת ההרשמה -
@מתעניין עכשיו הבנתי. שילך לשלוחה הקודמת ואין שום אפשרות שילך לתפריט הראשי?
כלומר אין אפשרות למספר חול"י להיות בתפריט הראשי? -
type=template_add_number template_to_add=5 end_goto=/ template_add_ok_no_say_number=yes -
@mhl האפשרות השניה
תנסה לכתוב בשלוחת ההרשמהend_goto=/10ובשלוחה 10 תעשה תפריט חילופי
כי כמו שאמרתי אם בשלוחה הראשית כולם מופנים להרשמה
אז אין לו אפשרות להיות בתפריט הראשי -
@מתעניין אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:
ובשלוחה 10 תעשה תפריט חילופי
מה הפירוש תפריט חילופי, רק הקלטת תפריט חילופית או כל המקשים?
-
@mhl
כל מקש הפעלת שלוחה אחרת -
@מתעניין אז אפשר להגדיר ששלוחה 1 בתוך שלוחה 10 תהיה הפניה לשלוחה 1 בתפריט הראש ושלוחה 2 ל2 וכן הלאה?
-
@mhl כןןןןןן
-
@מתעניין מקווה שילך לי
בכל אופן תודה רבה
רק עוד משהו, כשילחצו על סולמית בשלוחה 1 בתוך שלוחה 10 לאיפה זה ילך? -
@מתעניין אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:
האפשרות השניה
תנסה לכתוב בשלוחת ההרשמה
end_goto=/10כמובן את ההגדרה הזאת למחוק?
end_goto=/ -
@mhl אתה יכול להכניס את ההגדרות כי אני גם רוצה לעשות שכול מי שנכנס למערכת ירשם לרשימת צינתוקים בצורה שקטה
תודה -
@אברהם-איזן
תכניס את ההגדרה הבאהtemplate_add_ok_no_say_number=yesותשנה את הודעת מערכת M1418 לשניה של שקט
-
@אברהם-איזן
בנוסף אם אתה רוצה הבאתי כאן קישור להקלטה של אלפית שניה של שקט תוכל להוריד א"ז משם -
@פיסטוק-חלבי אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:
@אברהם-איזן
תכניס את ההגדרה הבאהtemplate_add_ok_no_say_number=yesותשנה את הודעת מערכת M1418 לשניה של שקט
מה עושה ההגדרה הזו?
-
@אברהם-איזן הוספה לרשימת הצינתוקים
-
@פיסטוק-חלבי ואז מי שנכנס למערכת נרשם לרשימה?
-
@אברהם-איזן כן.
-
-
@פיסטוק-חלבי אמר בהרשמה שקטה בכניסה למערכת וכניסה למספרי חו"ל:
@אברהם-איזן כן.
type=tzintuk list_tzintuk=100 tzintuk_your_id=025555555 title=הרשמה לצינתוקים כללי template_add_ok_no_say_number=yesהגדרתי את זה ככה וזה לא הולך לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות