הפעלת קמפיין עם רישום
-
שלום רציתי לדעת אם יש אופצייה לשגר הודעה ושיהיה אופצייה בהודעה ללחוץ על מקש 1 לדוגמא וזה יפנה אותו לשלוחת קבלת נתונים
-
@p03121997 מול שירות הלקוחות ניתן להגדיר לך מספר משנה בתשלום ושהשיחה של הקמפיין תגיע ממש לשלוחה ואז מה שיהיה שם זה יהיה הקמפיין.
שים לב שאתה מחוייב ביחידות כל זמן שהלקוח לא ניתק.
-
@שמואל אני חושב שלא הבנת אותי אני צריך שיהיה הודעה מי שירים את השיחה ישמע את ההודעה ואז יגידו לרישום הקישו 1 ואחרי זה יהיה לי רשימה של כל מי שהקיש 1
-
@p03121997 אתה יכול לאפשר שיוכלו לאשר את קבלת ההודעה, ונראה לי שאח"כ בדוח ניתן לראות מי אישר, זה טוב בתור רישום?
-
@dudu אני סך הכל צריך שיהיה לי רשימה של כל המספרים שנרשמו בלי עוד שום נתון
איך אני עושה שיהיה אופצייה לאישור קבלת ההודעה? -
@p03121997 בכרטיסיה של שיגור הודעות, בהגדרות קמפיין אפשר לסמן את האפשרות "השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7" וכתוב בסימון ליד שצריך להגיד את זה בהודעה הנשלחת, כלומר אתה יכול להגיד בהודעת הקמפיין "לרישום הקישו 7" ונראה לי שיהיה מסומן לך בדוח מי אישר את קבלת ההודעה, לכאורה זה מה שאתה צריך, תעשה ניסוי ותבדוק.
בהצלחה!! -
@dudu דבר ראשון איפה אני רואה את כל מי שאישר את קבלת ההודעה
ודבר שני האם יש אפשרות לשנות את ההודעה שהוא אומר אחרי שאישרתי את קבלת ההודעה שהאישור התקבל להודעה שלי שאני יגיד הרישום בוצע בהצלחה -
@p03121997 בכרטיסייה "יחידות" אתה רואה פירוט של הקמפיינים היוצאים, בכל קמפיין יש אפשרות לצפות בדוח ושם אתה אמור לראות את זה.
לגבי ההודעה ששומעים אתה צריך לברר בשירות לקוחות, אני לא יודע...