מערכת לא מקליטה, מדוע?
-
אני משתמש בקו עם הפניית שיחות למוקד אנושי במודל ראוטינג, אני משתמש במודל שבו השיחה מופנית לכמה מספרים ביחד ואחרי שאחד עונה המערכת מפסיקה לצלצל לשאר, כזה: ```
type=routing routing_multiple=yes routing_multiple_numbers=1,3 routing1=0501111111 routing2=0523333333 routing3=0533133333 routing4=0548444444
בהוראות כתוב: ברירת מחדל מקליט את כל השיחות, אם רוצים שלא יקליט יש להגדיר routing_email_send=cancel
הבעיה, שלא רשום לאן מקליט, ואיפה נשמרות ההקלטות. חיפשתי במערכת ולא מצאתי.
אשמח לעזרה
תודה רבה! -
@איש-פלוני תראה כאן (פתח קישור בכרטיסיה חדשה)
-
תודה רבה!
א. יש אפשרות שהמערכת תשלח למייל דוח מסודר כל יום?
ב. למה אני לא מצליח להוריד ולשמור את הקובץ LogRouting (הדוח של הניתובים)?