פוסט זועם ומתוסכל
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גם -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גםתסתכל אתה אני גמור

-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גםתסתכל אתה אני גמור

דייייייי תגיד
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גםתסתכל אתה אני גמור

דייייייי תגיד
את התמונה של ההגדרות המתקדמות ועוד כמה שגיאות, פסיקים, ונקודות.
-
@מאיר-האלוף כדאי שתשנה את התמונה של האתר בפתיח לוגו של ימות
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף כדאי שתשנה את התמונה של האתר בפתיח לוגו של ימות
טוב
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף כדאי שתשנה את התמונה של האתר בפתיח לוגו של ימות
איך אני עושה את מה שכתוב פה

-
@מאיר-האלוף

יש לך כאן כמה תמונות של ימות -
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף

יש לך כאן כמה לוגעים של ימותלוגים בלי ע
גם לא זה
אלא: לוגו או בלשון רבים לוגואים -
@מאיר-האלוף תעלה לכאן את התמונה ואני הסדר לך את זה
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף

יש לך כאן כמה לוגעים של ימותלוגים בלי ע
גם לא זה
אלא: לוגו או בלשון רבים לוגואים
-
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף

יש לך כאן כמה לוגעים של ימותלוגים בלי ע
גם לא זה
אלא: לוגו או בלשון רבים לוגואים
איפה למדת דקדוקבבית ספר
-
פוסט זה נמחק! -
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף

יש לך כאן כמה לוגעים של ימותלוגים בלי ע
גם לא זה
אלא: לוגו או בלשון רבים לוגואים
איפה למדת דקדוקבבית ספר
ת"ת
איך שתרצה

-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף

תבדוק אם זה טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות