פוסט זועם ומתוסכל
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הפורום-למתחילים (1).docx
זה המתוקןעשית וורד תתקן מיד
אתה אמרת שככה אתה רוצה
בנתיים תקנתי דבר אחד
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הפורום-למתחילים (1).docx
זה המתוקןעשית וורד תתקן מיד
אתה אמרת שככה אתה רוצה
בנתיים תקנתי דבר אחד
כתבת:את המערכת אנחנו דבר ראשון אני מוריד את אנחנו
-
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docx -
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הפורום-למתחילים (1).docx
זה המתוקןעשית וורד תתקן מיד
אתה אמרת שככה אתה רוצה
בנתיים תקנתי דבר אחד
כתבת:את המערכת אנחנו דבר ראשון אני מוריד את אנחנו
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxמה??
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
יצא טעות למעלה אני מתקן שניה
-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
יצא טעות למעלה אני מתקן שניה
הפורום-למתחילים-4.pdf
ועכשיו??
תגידו -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
יצא טעות למעלה אני מתקן שניה
הפורום-למתחילים-4.pdf
ועכשיו??
תגידו
@איש-יהודי-טוב @brochabar BUUUU -
@מאיר-האלוף למטה כתוב ב"ה תשנה ל בע"ה
-
-
@מאיר-האלוף אכי למטה בסוף ההסבר
-
-
@מאיר-האלוף לבע"ה במקום ב"ה
-
-
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות