פוסט זועם ומתוסכל
-
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
-
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
-
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף

תבדוק אם זה טובלא, זה מטושטש מידי
נכון
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
-
@איש-יהודי-טוב תבדקו את זה

-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו
-
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו
אז הנה

-
@איש-יהודי-טוב מה עם זה:

-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו
אז הנה

טוב תסתכלו בקישור
-
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו
אז הנה

טוב תסתכלו בקישור
נו נו
בסדר -
@מאיר-האלוף תשים את מה ש @dudu הביא עכשיו
-
@brochabar אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו
אז הנה

טוב תסתכלו בקישור
נו נו
בסדרזה לא יצאטוב
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף מה שמת שם?
איפה???
באתר
מה שמתי??
במקום תמונה של ימות שמת תמונה של טלפון
נווו מה הבעיה חיכתי עד ש @brochabar יתן לי את הלוגו
אז הנה

טוב תסתכלו בקישור
צריך להגדיל את זה
-
או זה:

-
@מאיר-האלוף אולי כדאי ש @ימות-המשיח יתנו לנו פה לוגו טוב כמו שצריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות